کتاب گاو بنفش اثر ست گادین

کتاب گاو بنفش اثر ست گادین

qrr6_k2.jpg

گاوها بعدازآنکه یکی، دو تا و یا اصلاً ده تا از آن‌ها را ببینید دیگر خسته‌کننده می‌شوند. یک گاو بنفش اما در میان این‌همه گاو یک‌شکل برای خود چیزی است. ست گادین در کتاب گاو بنفش به ما می‌آموزد در هر چیزی که می‌سازیم یا هر کاری که می‌کنیم یک گاو بنفش بگذاریم تا چیزی خلق کنیم که توجه‌ها را به خود جلب کند.

کتاب گاو بنفش اثر ست گادین که نخستین بار در سال ???? منتشر شد در رده‌ی آثار خودیاری قرار می‌گیرد و از موضوعات اصلی آن می‌توان به کارآفرینی و بازاریابی اشاره کرد. این کتاب برای کار‌آفرینانی است که می‌خواهند کالایی تولید کنند که در وهله‌ی اول، ارزش تولید و تبلیغ را داشته باشد. برگردان فارسی کتاب گاو بنفش با ترجمه‌ی شایان تقی‌نژاد و از انتشارات آموخته در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ست گادین، نویسنده‌ی تأثیرگذار دنیای کسب‌وکار

 ست گادین، نویسنده‌ی کتاب گاو بنفش، خود کسی است که بیش از ?? اثر پرفروش درزمینه‌ی کسب‌وکار دارد و با آثارش طرز تفکر معمول درباره‌ی بازاریابی را تغییر داده است. از دیگر آثار او که به زبان فارسی نیز برگردانده شده‌اند می‌توان به به جعبه دست نزن، شیب،‌ همه‌ی بازاریاب‌ها دروغ‌گو هستند و‌ مهره‌ی حیاتی اشاره کرد. او نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین اثر ناداستان به انتخاب گودریدز شده است. ست گادین از سخنرانان محبوبی است که تاکنون هجده اثر از او منتشر شده و خود از کارآفرینان و مدیران بسیار موفق است.

فصل‌بندی متفاوت گاو بنفش

شیوه‌ای که ست گادین در فصل‌بندی کتاب گاو بنفش پیش‌گرفته است خود باعث می‌شود این کتاب از این نظر منحصربه‌فرد باشد. گادین این اثر خود را به ?? بخش تقسیم کرده است و هر بخش در حقیقت مقاله‌ی کوتاهی است که به همان موضوع موردبحث بخش قبلی و پس از خود می‌پردازد و به‌آسانی و به‌سرعت می‌توان مطالعه‌اش کرد. در هر بخش کتاب نکته‌ای است که باید درباره‌اش اندیشید و برخی از این بخش‌ها تنها یک یا دو پاراگراف طول دارند.

خوب بودن کافی نیست

اگر می‌خواهید توجه‌ها را به خود جلب کنید، تنها کافی نیست که خیلی خوب باشید. باید منحصربه‌فرد باشید. این تمام چیزی است که گادین در کتاب گاو بنفش می‌خواهد به مخاطب بیاموزد. ایده‌ی کتاب گاو بنفش از داستانی در کشور فرانسه و منظره‌ای پر از گاوهای شیرده سیاه‌وسفید می‌آید. گرچه گاوها زیبا هستند اما آن‌قدر شبیه به هم‌اند که به‌مرورزمان دیگر دیده نمی‌شوند. این در حالی است که یک گاو بنفش در این میان، می‌تواند حسابی توجه‌ها را به خود جلب کند.

گاو بنفش بسیار الهام‌بخش است چراکه شما را به داشتن دیدی متفاوت نسبت به دنبال تشویق می‌کند. گادین شما را به امتحان راه‌های جدید دعوت می‌کند و صحنه‌هایی خلق می‌کند که شوق خاص بودن را در مخاطب برمی‌انگیزد. مخاطب پس از مطالعه‌ی کتاب می‌خواهد با ایده‌های جدید و منحصربه‌فردش شناخته شود.

احتیاط خطرناک است

ست گادین در کتاب گاو بنفش به‌کرات خواننده را به خطرکردن تشویق می‌کند و از فواید آن می‌گوید. گادین جمله‌ای دارد که می‌گوید: احتیاط خطرناک است و بیش از صد مثال می‌آورد تا ثابت کند شرکت‌هایی که محتاطانه رفتار می‌کنند عاقبت بازار را به شرکت‌های ریسک‌پذیر می‌بازند. محتاط بودن شما را به موفقیتی که خواستارش هستید نمی‌رساند. بااین‌حال اما هستند بسیاری از افراد که ترجیح می‌دهند راه امن‌تر را انتخاب کنند و هرگز آن‌چنان‌که باید دیده نمی‌شوند. دیده شدن در دنیای امروزی از ملزومات پیشرفت است.

اولین باشید

به‌جای آنکه تمام سرمایه‌مان را صرف رسانه‌های جمعی کنیم که در ‌آن هر پیامی صرفاً تنها سروصدای بیشتر است، باید گاو بنفش خود را پیدا کنیم و در جمعیت دیده شویم. در اصل، مردم اگر نیازی نداشته باشند تا به آن‌ها پاسخ داده شود، پیامتان را نمی‌بینند.

بهتر است نیاز مخاطب خود را بیابید و محصولی تولید کنید که پاسخگوی این نیاز باشد. چه محصولی مرتبط با این نیاز می‌توانید تولید کنید که پیش‌ازاین تولید نشده است؟ اولین بودن یعنی منحصربه‌فرد بودن. شما باید آن گاو بنفش را تولید کنید و نه‌تنها باید آن را تولید کنید که باید آن را به کار بگیرید.

ست گادین در کتاب گاو بنفش بیان می‌کند بازاریابی هدفمند بسیار مهم‌تر از بازاریابی جمعی است. هدفی را بیابید که نیازی داشته باشد و سعی کنید پاسخگوی آن نیاز باشید. هدف را بیابید و آن را اسباب پیشرفت خود قرار دهید.

گاو بنفش را به کار بگیرید

نویسنده هم‌چنین بیان می‌کند که پیدا کردن گاو بنفش آسان است؛ این به کار بستن آن است که مشکل است. ست گادین به این موضوع اشاره می‌کند که دلیل اصلی که سبب می‌شود شرکت‌ها سراغ گاو بنفش نروند آن است که از این کار می‌ترسند و ترجیح می‌دهند جانب احتیاط را بگیرند. نتیجه آن‌که برای افرادی که خواستار خطر کردن هستند یک دنیا فرصت وجود دارد. گادین در کتاب گاو بنفش درباره‌ی خطرات پیروی مطلق از مدیر نیز صحبت می‌کند.

«به نظر می‌رسد ما دو انتخاب بیشتر نداریم؛ یکی آنکه نامرئی، بی‌نام‌ونشان و از چشم منتقدین به‌دور باشیم، و دیگر آنکه گاو بنفش و بزرگی و خاص‌بودن را برگزینیم.»

چرا برای مهمانی همیشه بستنی وانیلی می‌خریم؟ چون انتخاب محتاطانه‌ای است؛ اما متأسفانه انتخابی نیست که همه را به وجد بیاورد و باعث شود همه درباره‌اش صحبت کنند.

برشی از کتاب

… در بازاری شلوغ، همرنگ بودن مساوی است با شکست. در بازاری شلوغ، متفاوت نبودن با نامرئی بودن یکی است.

… اگر منحصربه‌فرد هستید، امکانش هست که برخی شما را نپسندند. این موضوع جزوی از تعریف منحصربه‌فرد بودن است. تحسین جمعی و دائمی نصیب هیچ‌کس نمی‌شود. بهترین چیزی که یک آدم ترسو می‌تواند انتظارش را داشته باشد دور از توجه بودن است. انتقادها همیشه به‌سوی کسی که متفاوت است سرازیر می‌شوند.

… اگر منحصربه‌فرد بودن را در آینده‌ی محصولی نمی‌بینید،‌ اگر نمی‌توانید آینده‌ای را که در آن مردم مجذوب محصولتان شده‌اند تصور کنید، زمان آن رسیده که بپذیرید بازی تغییر کرده است. به‌جای آنکه روی محصولی شکست‌خورده سرمایه‌گذاری کنید، سود و سرمایه‌تان را روی چیزی جدید صرف کنید.

سخن آخر

شاید کتاب را که بازکنید از سادگی نثر و خوش‌‌خوان بودن کتاب تعجب کنید. گادین استاد بیان مفاهیم سخت با کلامی ساده است. ست گادین در کتاب گاو بنفش با آوردن مثال‌های عینی به مخاطبان خود منحصربه‌فرد بودن را می‌آموزد. این کتاب به شما و هرکسی که می‌خواهد در دنیای شلوغ کسب‌وکار این روزها منحصربه‌فرد باشد پیشنهاد می‌شود.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی کتاب گاو بنفش اثر ست گادین هستید، همین حالا می‌توانید آن را از وب‌سایت کاواک خریداری نمایید.

خرید کتاب گاو بنفش از کاواک

نگاهی به خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

 بازار خرید و فروش لوازم استوک در شهر اصفهان بسیار پر تقاضا و همینطور پر تلاطم می باشد. در هر سمتی چه خریدار و یا فروشنده افراد به نکاتی توجه کرده و آن را جزو موارد مهم برای خرید یا فروش به شمار می آورند. برای خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان هم خریداران یا فروشندگان به همین شکل عمل می کنند. باید توجه کرد که در این سال ها استفاده از لوازم استوک سوناتا در میان مردم و خریداران روند رو به رشدی به خود گرفته است.

بررسی لوازم استوک سوناتا اصفهان

 خودرو سوناتا ساخت شرکت هیوندا و یکی از خودروهای محبوب خریداران می باشد که در سال های اخیر فروش خوبی را تجربه کرده است.

 این خودرو دارای شکلی زیبا و تاثیر برانگیز است که خریداران را به خود جذب می کند و البته چنین خودروی زیبا و مدرنی قیمت بالایی را نیز دارد.

 اما بالا بودن قیمت خودرو سوناتا باعث نشده تا کسی از خرید آن صرف نظر کند بلکه تولید این خودرو سال ها است که ادامه داشته و همچنین نیز سود بسیاری را برای شرکت هیوندا به ارمغان آورده است.

 استفاده از این خودرو در ایران و به خصوص در شهر اصفهان نیز رواج داشته و به مراتب نیاز به قطعات نو و لوازم استوک سوناتا اصفهان وجود دارد. مراکز فروش زیادی برای خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان در این شهر موجود می باشند اما همه آن ها دارای ویژگی های استاندارد محصولات نیستند.

 خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان یک راه به صرفه اقتصادی برای کسانی است که می خواهند با پرداخت کمترین هزینه، محصولی با بیشترین کیفیت را خریداری نمایند.

کیفیت و ساختار لوازم استوک سوناتا اصفهان

 لوازم و قطعات یدکی و یا استوک خودرو سوناتا در صورت اصل بودن همگی در کشور کره جنوبی تولید شده و سپس به دیگر نقاط جهان ارسال می شوند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان نیز به همین شکل اگر اصل باشند شکی نیست دارای کیفیت بالایی هستند و خریداران نباید نگران استوک بودن این قطعات باشند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان دارای ساختار و استقامت بسیار زیادی هستند و با توجه به این دو عناصر باید گفت تفاوت کمی بین لوازم استوک و قطعات نو خودرو سوناتا وجود دارد.

 شرکت هیوندا بر روی ساختار محصولات خود تاکید ویژه ای دارد و آن ها را با بهترین مواد و متریال تولید می کند تا هر چه بیشتر کیفیت موجود بر خودروهایش را بهتر کند.

 بالا بودن کیفیت خودروهای شرکت هیوندا موتور باعث می شود تا این شرکت بتواند از رقبای خود پیشی گرفته و سهم بیشتری از بازار را برای خود کند.

toz7_x12.jpg

خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

کارایی لوازم استوک سوناتا اصفهان

 لوازم استوک سوناتا اصفهان دارای همان استاندارد های عنوان شده شرکت هیوندا می باشند و بسیاری از آن ها با داشتن کیفیتی برابر با کیفیت لوازم نو می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات جدید باشند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان برای کسانی که در شهر اصفهان زندگی می کنند و قصد تهیه و خرید محصولاتی با قیمت کم اما کارآمد را دارند بسیار مناسب می باشند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان با داشتن ویژگی هایی از قبیل برخورداری از قیمت خوب و ساختاری محکم به سرعت و پس از سال ها به محصولات مورد علاقه مصرف کنندگان و خریداران بدل شده اند.

 افراد متقاضی برای خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان باید با احتیاط و تحقیق در رابطه با محصول مورد نظر خود جلو بروند تا خیال خود را از یک خرید مطمئن راحت سازند.

 استفاده از لوازم خوب و با کیفیت باعث می شوند تا خودرو ها عملکرد بهتری از خود نشان دهند و سطح خطا را در خودرو کاهش داده تا رانندگی امن و بی خطری را برای راننده و سرنشینان خودرو به ارمغان بیاورند.

              

خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

 در هر حال استفاده خریداران از لوازم با کیفیت حق طبیعی آن ها است و می توان گفت بیشتر شرکت های خودرو سازی یا قطعه سازی برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود دست به تولید و ساخت قطعات با کیفیت می زنند.

قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

 با توجه به کیفیتی که قطعات و لوازم استوک سوناتا اصفهان دارند طبیعی است که قیمت آن ها بالا باشند اما جای نگرانی نیست. با توجه به عملکرد دولت و اصناف فعال در این بازار، قیمت گذاری لوازم استوک سوناتا اصفهان با رعایت نکات استاندارد انجام شده است.

 البته خریداران می توانند در بازار با قیمت های متفاوتی رو به رو شوند آن هم به دلیل اینکه بعضی قطعات خاص را خود فروشندگان قیمت گذاری می کنند و به فروش می رسانند.

 در واقع هر چه یک قطعه تمیز تر و سالم تر باشد قیمت آن هم به مراتب بالا می رود. خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان دارای توجیه اقتصادی برای خریداران هستند، چرا که نسبت به لوازم نو و جدید خودرو سوناتا از قیمتی بسیار کمتری برخوردار می باشند.

 اما باید توجه داشت شاید قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان نسبت به دیگر قطعات کمتر باشند اما کیفیت آن ها به هیچ عنوان کم نیست، در واقع شما در بازار می توانید هر گونه محصولی را با هر کیفیتی که بخواهید پیدا کنید.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان از دوام و ساختار خوبی برخوردار هستند و همین مسئله بر قیمت لوازم تاثیر می گذارد.

 

خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

چند نکته برای خرید لوازم استوک

 همیشه خریداران باید به خاطر داشته باشند که قطعات مورد نیاز خود را از فروشگاه های شناخته شده و با اعتبار خریداری نمایند.

 خریداران باید قبل از خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان گارانتی را محصولات را بررسی کرده و از آن اطمینان حاصل بفرمایند تا بعد از خرید و در صورت بروز هر گونه ایرادی بر محصول دیگر مشکلی برای خریدار پیش نیاید.

 در صورت پیدا کردن هر گونه زدگی یا رنگ پریدگی بر روی قطعه استوک از خرید آن محصول خودداری کنید چون حتی یک قطعه کوچک می تواند به راحتی خرابی های بزرگی ایجاد کند. اگر افراد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند باید به تصاویر قطعه مورد نظر بسیار توجه کنند.

 همچنین شما می توانید برای دریافت آخرین اطلاعات یا خرید لوازم یدکی هیوندای بر روی لوازم یدکی هیوندای در اصفهان کلیلک کرده و از آخرین اخبار مطلع شوید.

نکاتی درباره حوله خشک کن ها ومزایای آن ها

نکاتی درباره حوله خشک کن ها ومزایای آن ها

 

احتمالا در مورد سیستم های حوله خشک کن چیزهایی را شنیده باشید و یا در تصاویر اینترنتی حمام های لاکچری آن ها را دیده اید. اما اینکه این دستگاه ها در عمل دارای چه ماهیت و عملکردی هستند و چه مزیت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند، قابل ذکر می باشد. آنچه که واضح است در ساخت و دیزاین بسیاری از ساختمان‌ها، حوله خشک کن از جمله اکسسوری و تجهیزات غیرضروری به شمار می آید. اما مطالعه قابلیت‌ها و مزیت این سیستم ها می تواند عقیده شما را تغییر بدهد.

 

حوله خشک کن

 

اغلب سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده در ساختمان های امروزی دارای ابعاد بزرگی می باشند که می تواند در تناقض با فضای کم ساختمان های مدرن باشند. از طرف دیگر، اهمیت زیبایی و جلوه ای که این سیستم ها دارند نیز کمتر از کارایی شان نمی باشد. از این رو، سیستم های حوله خشک کن مدرن می توانند به عنوان تکنولوژی ای مدرن، جایگزین سیستم های گرمایشی سنتی بشوند.

 

قبل از اینکه در مورد خرید یا عدم خرید حوله خشک کن تصمیم بگیرید، لازم می باشد ابتدا با این دستگاه آشنا بشوید. حوله خشک کن ها معمولا در حمام ها نصب می گردند. اما در حالت کلی می توانند در هر محیطی که دارای رطوبت بالاست نیز اجرا و نصب گردند. این سیستم ها، علاوه بر خشک کردن حوله و سایر منسوجات، می توانند دمای محیط را بالا برده و کنترل بکنند، از رطوبت بالای محیط و قارچ و کپک زدگی جلوگیری کرده و زیبایی محیط حمام، آشپزخانه یا … را دوچندان نمایند

5cmq_image1.jpg 

نحوه عملکرد و انواع حوله خشک کن

 

از نظر نحوه عملکرد

 

حوله خشک کن الکتریکی (Electric)

و حوله خشک کن هیدرونیکی (Hydronic)

 

سیستم های الکتریکی به صورت مستقل از سیستم های گرمایشی فعالیت می کنند. این سیستم ها، به المنت های الکتریکی کم توانی (Electric-Powered Low Watt Elements) مجهز هستند که عامل گرمایش هستند. برخی از این حوله خشک کن ها از المنت های خشک (Dry Elements) بهره می برند که با داغ شدن یک سیم در داخل تیوب ها عمل گرمایش را انجام می دهد. در حالی که انواع دیگر آن ها با استفاده از المنت های خیس (Wet Element) و بر اساس گرمایش سیال (روغن یا آب)  کار می کنند.

 

نوع دیگر حوله خشک کن ها، که به صورت هیدرونیکی هستند نیز با استفاده از جریان سیال گرفته شده از سیستم های گرمایشی کار می کنند. در حقیقت، این سیستم ها درست مثل یک رادیاتور عمل می نمایند. از همین رو نیز برای انتخاب و خرید این سیستم ها لازم است سیستم گرمایش مرکزی ساختمان مد نظر قرار گرفته شود.

 

از نظر جنس

 

جنس حوله خشک کن ها نیز می تواند نوع دیگری از طبقه بندی را برایشان رقم بزند. این طبقه بندی عبارت است از:

 

استیل (فولادی)

شیشه ای

و آلومینیومی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از فروشگاه اینترنتی چلونگر ، که عرضه و ارائه کننده انواع حوله خشک کن و مرجع تخصصی کالای ساختمانی می باشد مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید.

 

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

به سایت ها و شرکت هایی که کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین و در فضای اینترنت به فروش می رسانند، فروشگاه اینترنتی می گویند اما توجه داشته باشید که در این مقاله ما 11 سایت خرید آنلاین کالای فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهیم یعنی تنها سایت هایی که کالای فیزیکی به فروش می رسانند و برای فروشگاه هایی که خدمات اینترنتی عرضه می کنند مطلبی جدا منتشر خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار میکند؟ | CGR 

در این مقاله سعی کرده ایم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم ، برخی از این فاکتورها شامل: میزان خلاقیت در کار ، نوآوری های عرضه شده، میزان بازدید کنندگان از سایت، تجربه کاربری، تجربه های خوب و بد خرید، روش های بازاریابی و موارد مختلفی دیگر که حدی که قابل بررسی باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهایی که عرض کردیم سعی کرده ایم بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را در این مطلب لیست کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه انلاین  قابل اعتماد چیست؟

 

فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد. در ابتدای این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر را عنوان کنیم تا در ابتدا بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

 

لازم است بدانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید آن را داشته باشد این است که باید تجربه کاربری خوب و دلپذیری داشته باشد به این معنی که کاربری که از سایت بازدید می کند حتی اگر خریدی هم انجام ندهد اما حس خوبی را تجربه کند.

3 دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

3 دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

وبلاگ مقالات 3 دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا

 

? دلیل اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا چیست؟ این محیط ها می‌توانند راهکارهایی برای کمک به بقای سازمان‌ها ارائه دهند.

مهمترین سوالی که این روزها برای استارتاپ‌ها و کارآفرینان و به خصوص صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط به وجود آمده، این است که آیا از دوران بحران همه‌گیری بیماری کرونا جان سالم به در می‌برند و از پس سختی‌ها و مشکلات این زمان برمی‌آیند یا نه.

آیا پس از این رکود دوباره توان روی پا ایستادن را دارند یا محکوم به شکست و نابودی هستند.

فضاهای کار اشتراکی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و حیات آنها نیز در معرض خطر قرار دارد.

به دنبال ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم امکان جمع شدن افراد در کنار یکدیگر، این مجموعه‌ها با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند.

فضاهای کار اشتراکی تقریباً به طور کامل برای چندین ماه تعطیل و خالی بودند و هستند.

بنابراین مدیران و مالکان این مجموعه‌ها از خود می پرسند که آیا در این مدت می‌توانند به بقای خود امیدوار باشند؟

به نظر ما دلایل متعددی وجود دارد که اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا را نشان می‌دهد

و فکر می‌کنیم به همین دلایل نه تنها با کم شدن محدودیت‌ها این فضاها از بین نمی‌رود،

بلکه استقبال از آنها در آینده بیشتر هم می‌شود.

این دلایل را در اینجا با هم مرور می‌کنیم.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

همانطور که گفتیم بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به شدت تحت تاثیر شرایط مربوط به کرونا قرار گرفته‌اند و با مشکلات متعدد مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به همین خاطر باید  در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

برای بسیاری از شرکت‌ها این امکان وجود دارد که با کارمندان خود به صورت دورکاری ادامه فعالیت دهند.

اما همه کسب‌وکارها نمی‌توانند به کارمندان خود چنین اجازه‌ای دهند.

 از طرف دیگر در حال حاضز نمی توانند از پس هزینه اجاره و شارژ دفترهای بزرگ کار برآیند؛

به همین دلیل فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا می توانند یک گزینه مناسب و یک راهکار خوب باشند.

این کسب و کارها می‌توانند  به جای پرداخت هزینه‌های سنگین اجاره، شارژ و هزینه‌های جانبی، بخش بیشتری از سرمایه و پول خود را در راه توسعه کسب‌وکارشان و دیگر مشکلاتی که با آن روبرو هستند هزینه کنند.

جمع بندی ذهنی برای رسیدن به یک نرمال جدید

 اگر متوجه تغییر رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگان در طول همه‌گیری بیماری کرونا شده‌اید

باید بگوییم که کاملا درست فهمیده‌اید و این مساله مهم جهانی است.

یکی از مثال‌های مهم در این رابطه، خرید آنلاین است.

در مالزی بر اساس نظرسنجی ویژه‌ای که توسط وزارت آمار این کشور انجام شده،

گفته شده از ?? تا ?? مارس ???? نیمی ?? درصد از مردم آنلاین خرید کرده‌اند؛

که این رقم در مقایسه با یک ماه قبل از آن ?? درصد افزایش داشته است.

این تغییر رفتار، چه مطابق میل ما باشد چه نباشد،

پس از متوقف شدن همه‌گیری بیماری هم ادامه پیدا می‌کند.

و این همان چیزی است که ما از آن به عنوان یک “نرمال جدید” یاد می‌کنیم.

کسب و کارها باید برای زنده ماندن در این شرایط و تحقق اهدافشان خود را با این نرمال جدید سازگار کنند.

فضاهای کار اشتراکی در دوران پساکرونا این امکان را به صاحبان کسب‌و‌کارها، متخصصان و صاحب‌نظرها و استارتاپ‌ها می‌‌دهند

تا در کنار هم جمع شوند، ذهن‌های خلاق خود را روی هم بگذارند

و به هم کمک کنند تا بازار و تغییرات آن را درک کنند.

به این ترتیب آنها با ایده‌های درخشان و متنوع خود می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند و رشد کنند.

آنها باید راهکارهای خود را برای این شرایط جدید و شاید ناشناخته ارائه دهند و به برون رفت از این بحران کمک کنند.

وجود جامعه‌ای برای حمایت از یکدیگر

 با گسترش بیماری افراد بیشتری شغل خود را از دست می‌دهند و نرخ بیکاری در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

با این وجود فضاهای کار اشتراکی می‌توانند فرصت‌های جدید شغلی را در اختیار افراد قرار دهند و آنها را از بیکاری نجات دهند.

افراد با جمع شدن در این فضاها هم به رشد و توسعه مهارت‌های فردی خود کمک می‌کنند،

هم از طریق شبکه‌سازی امکان استخدام در سازمان‌ها و شرکت‌های جدید و یا بستن قرارداد برای پروژه‌های جدید کاری را پیدا می‌کنند.

از طرف کسب و کارهای کوچک و متوسط که با رکود در فعالیت خود مواجه شد‌ه‌اند،

نیاز به شبکه‌سازی و داشتن تعاملات بیشتر دارند تا بتوانند دوباره به دوران اوج خود بازگردند.

 اهمیت فضاهای کار اشتراکی در دوران کرونا در این است که

آنها محلی برای تعامل افراد هستند تا به هم در مورد شرایط کاری یکدیگر کمک کنند

و به خصوص در زمان‌های سخت و مشکلات شدیدی مانند امروز حامی یکدیگر باشند.

 

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir