مشخصات فنی بهترین آسیاب قهوه صنعتی بزرگ به همراه مقایسه قیمت و مقایسه برندهای آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی و خارجی


مشخصات آسیاب قهوه صنعتی بزرگ (صنعتی- نیمه صنعتی)

مشخصات فنی بهترین آسیاب قهوه صنعتی بزرگ به همراه مقایسه قیمت و مقایسه برندهای آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی ایرانی و خارجی

اگر دنبال یک آسیاب قهوه صنعتی بزرگ و خوب هستید پیشنهاد می کنم در ادامه با ما همراه باشید. ما قصد داریم مشخصات آسیاب قهوه صنعتی خوب را شرح بدیم و بعد از آن، انواع آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی را معرفی کنیم. آخرین مورد هم، مقایسه قیمت آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی است که شما را برای یک خرید مطمئن و تضمین شده راحت می کند.

d6_2p47.jpg

مشخصات آسیاب قهوه صنعتی بزرگ خوب

اول هر چیز برای انتخاب یک آسیاب قهوه صنعتی خوب باید آگاهی و اطلاعات خوبی از مشخصات آن داشته باشید. به همین دلیل ما ابتدا ویژگی های مهم و خوب یک آسیاب قهوه صنعتی را شرح می دهیم تا شما با مطالعه این اطلاعات، با خیال راحت بتوانید از بین برندهای خارجی و ایرانی بهترین آسیاب قهوه صنعتی را انتخاب کنید. برخی از مشخصات بهترین آسیاب قهوه نیمه صنعتی و صنعتی عبارتند از:

  • داشتن فن خنک کنندگی یک ضرورت مهم برای آسیاب های صنعتی ونیمه صنعتی است. شاید بپرسید چرا؟ اگر شما دستی بر آسیاب قهوه داشته باشید و اگر در طولانی مدت نیاز باشد این کار انجام بدید این مساله را می دانید که دستگاه آسیاب هر چقد رهم که قدرتمند باشد، باز هم بر اثر عملکرد، گرما و حرارت تولید می کند و این موضوع برای همه دستگاه ها اجتناب ناپذیر است! مگر اینکه از یک فن خنک کنندگی بهره ببرند! این مساله به راحتی می تواند بر روی آسیاب قهوه هم تاثیرگذار باشد و پودر قهوه شما را برشته و یا سوخته کند؛ که قطعاً نتیجه نهایی نامطلوب خواهد بود. حالا تصور کنید مقدار زیادی قهوه را بخواهید در مدت زمان کمی آسیاب کنید. بر اثر این مشکل مجبورید، کار را متوقف کنید و تا زمان خنک شدن دستگاه منتظر بمانید! این مساله اصلاً خوشایند نیست و زمان و انرژی شما را هدر می دهد. به همین دلیل برای خرید گرایندر صنعتی به این مساله توجه ویژه داشته باشید.
  • قدرت موتور در خرید آسیاب قهوه صنعتی یا نیمه صنعتی یک اصل است. همانطور که می دانید این آسیاب ها برای آسیاب حجم زیادی از قهوه مورد استفاده قرار می گیرند از این رو باید قدرت موتور بالایی داشته باشند تا به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن دانه های سخت قهوه را آسیاب کنند. این مساله به عمر و دوام دستگاه هم کمک زیادی می کند.
  • پرتی قهوه در آسیاب های صنعتی و زیاد بسیار حائز اهمیت است. زیرا قهوه یک محصول وارداتی گران می باشد و باید در زمان آسیاب کمترین پرتی وجود داشته باشد در غیر این صورت مقرون به صرفه نیست! اکثر دستگاه های آسیاب قهوه حدود 200 تا 300 گرم پرتی را بین هر آسیاب تا آسیاب بعدی دارند و این مقدار پرتی قابل توجه است بخصوص زمانی که تعداد دفعات آسیاب قهوه زیاد باشد. سوال اینجاست آیا آسیابی وجود دارد که پرتی آن کمتر از این میزان و یا صفر باشد؟ در جواب باید گفت: بله! برخی از برندهای ایرانی با تکنولوژی روز توانسته اند این مشکل را به حداقل برسانند و صرفه جویی اقتصادی ایجاد کنند مانند آسیاب قهوه صنعتی یوکار که توانسته در نمونه صنعتی و نیمه صنعتی خود این مشکل را به صفر برساند.
  • مخزن بزرگ و قابل شستشو هم یکی دیگر از ویژگی های خوب و مهم گرایندرهای صنعتی و نیمه صنعتی قهوه می باشد. در آسیاب های بزرگ قهوه لازم است مقدار زیادی از دانه های قهوه آسیاب شوند و هر چقدر مخزن ظرفیت بیشتری داشته باشد سهولت کار بهتر خواهد بود. علاوه بر این باید بعد از هر مرتبه آسیاب ذرات باقی مانده از آسیاب های قبلی از محفظه به خوبی پاک شوند زیرا می توانند در طعم و مزه آسیاب های جدید تاثیر بگذارند. به همین دلیل برای خرید، آسیاب ها با مخزن بزرگ تر و قابل جدا شدن به منظور شستشو و نظافت توصیه می شود.
  • تنوع در تعداد درجات برای آسیاب پودرهای نرم تر و زبرتر بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می دانید دستگاه های زیادی برای دم آوری قهوه مورد استفاده قرار می گیرند. هر کدام از این قهوه سازها نیاز به آسیاب مخصوصی دارند و در نتیجه گرایندر صنعتی یا نیمه صعتی باید بتواند انواع آسیاب قهوه را پوشش دهد در غیر این صورت کار شما مطلوب نخواهد بود. این مساله برای قهوه فروشی ها، کافی شاپ ها و ... اهمیت بیشتری دارد.
  • تیغه ها و نحوه آسیاب آنها به گونه ای باید باشد که خروجی، یک اسیاب یکدست و خوب باشد. اغلب تیغه های فولادی و استیل از نظر مقاومت خوب هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید نحوه قرار گیری تیغه ها است که می تواند خروجی را تعیین کند. از این رو در زمان خرید به هر دو مساله مقاومت تیغه و عملکرد آن توجه داشته باشید.
  • زیبایی ظاهری و کیفیت جنس بدنه هم یکی دیگر از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در نظر داشته باشید با گذشت زمان لکه های کثیفی و باقی ماندن ذرات قهوه بر روی بدنه اجتناب ناپذیر هستند. اگر جنس بدنه مرغوب و خوب باشد این مساله به راحتی قابل حل است در غیر این صورت ظاهر دستگاه بسیار زشت و نامطلوب خواهد شد. این مساله برای کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها که دستگاه آسیاب به عنوان دکوراتیو فضای کار آنها، نیز مورد استفاده قرارمیگیرد ضرورت بیشتری دارد. بهتر است جنس بدنه فلزی و با پوشش رنک النرواستاتیک مقاوم باشد.
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش هم یکی از موارد مهمی است که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود. اکثر افراد برای خرید آسیاب این فاکتور مهم را در نظر نمی گیرند و در آینده ای نه چندان دور باید هزینه های گزافی بابت این ناآگاهی بپردازند. زیرا بیشتر برندهای خارجی آسیاب قهوه، فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند از این رو شما در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر قطعه باید هزینه های زیادی بپردازید. همچنین در برخی از موارد به خاطر موضوع تحریم قطعات آن دستگاه در داخل کشور موجود نیست و یا در صورت وجود هزینه های نجومی دارد. از این رو توصیه ما قبل از خرید، توجه به فاکتور خدمات پس از فروش و گارانتی است.
  • قیمت گرایندر قهوه صنعتی باید نسبت به عملکرد و کارایی آن منطقی و منصفانه باشد. لزوماً هر آسیاب قهوه ارزان قیمت، حرفه ای و مناسب نیست و برعکس! شما باید فاکتورهای ذکر شده را به همراه قیمت مدنظر داشته باشید. برخی از گرایندها حتی با داشتن کمترین امکانات قیمت بالایی دارند و خرید آنها مقرون به صرفه نیست!

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی بزرگ ایرانی

با توجه با فاکتورهای گفته شده برای انتخاب بهترین گرایندر قهوه صنعتی بزرگ ایرانی و خارجی توصیه می شود از بهترین برندهای ایرانی استفاده کنید تا در صورت مشکل به راحتی بتوانید با کمترین هزینه آن را رفع کنید. اما شاید بپرسید آیا آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همه این فاکتورها وجود دارد؟ آیا آسیاب های قهوه ایرانی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند؟ درجواب باید گفت: بله!

برخی از برندهای ایرانی همانند آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی یوکار وجود دارند که توانسته اند همه فاکتورهای خوب را یکجا داشته باشند. همچنین آسیاب قهوه یوکار با داشتن گارانتی، نماینده  و خدمات پس از فروش در کشور توانسته رضایتمندی مشتریان زیادی را در کارنامه خود داشته باشد. برای مشاهده مشخصات فنی این محصول و یا  قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی  می توانید با سرچ همین کلمه (آسیاب قهوه صنعتی یوکار)  دراینترنت به صفحه مربوطه آن وارد شوید. همچنین این مجموعه توانسته در زمینه تولید آسیاب قهوه نیمه صنعتی هم پیشرو باشد. قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار کمی ارزان تر از مدل صنعتی آن می باشد اما از نظر عملکرد نسبت به مدل صنعتی کاملاً یکسان است.

منبع: https://sadebegir.ir/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%85/

 

 

بازاریابی محتوا (content marketing) چیست؟


بازاریابی محتوا (content marketing) چیست؟

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی است که هدف آن افزایش توجه و دستیابی به محصولات و برندها در میان گروه هدف مورد نظر از طریق محتوای منتشر شده در وب و آفلاین است.

محتوا می‌تواند شامل متون، تصاویر یا ویدیوهایی باشد که در وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها یا از طریق رسانه‌های اجتماعی خود یا شخص ثالث توزیع می‌شوند. اهداف بازاریابی محتوا افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه تبدیل و همچنین - برای سئو - رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو مانند گوگل است.

 

توسعه بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی سئو با مهدی نجاری است که بیش از 100 سال قدمت دارد. زیرا در اوایل سال 1895، سازنده آمریکایی جان دیر مجله خود را منتشر کرد که در آن نکات و ترفندهایی برای کشاورزی منتشر می شد.

 هدف از این اقدام ارتقاء آگاهی از برند سازنده بود. این مجله هنوز هم در حال تولید است و در هر نسخه بیش از یک میلیون خواننده دارد.

 

برخلاف سایر اشکال تبلیغات، بازاریابی محتوا سعی می کند از طریق محتوا، عمدتاً محتوای آنلاین، به مشتریان دست یابد. این محتوا معمولاً به کاربران ارزش افزوده ارائه می دهد. آنها می توانند به مصرف کنندگان اطلاع دهند، سود ببرند یا سرگرم کنند.

 

بازاریابی محتوا مدت ها قبل از آغاز عصر تجاری اینترنتی، SEO یا SEA وجود داشت. کتابچه Knax Club از Sparkasse در دهه 1980، داستان‌های نوشیدنی پودر کاکائو Kaba، ایده‌های دستور پخت از Dr. Oetker یا داستان های Lurchi، سمندر از برند کفش به همین نام: بازاریابی محتوا برای چندین دهه توسط شرکت ها برای دستیابی به مشتریان استفاده شده است. اما فقط با اینترنت و اخیراً با سئو بود که بازاریابی محتوا به طور قابل توجهی توسعه یافت. چند دلیل برای این وجود دارد:

 

  1. با معرفی الگوریتم های بیشتر و دقیق تر، بهینه سازی درون صفحه برای وب سایت ها بیش از پیش پیچیده شده است. محتوای نازک در عین حال سیگنال های منفی را در موتورهای جستجو ارائه می دهد.
  2. تقاضای کاربران اینترنت افزایش یافته است. با افزایش استفاده از اینترنت، کاربران انتظار محتوای بهتری دارند. اگر اینها خیلی ضعیف هستند، هیچ ارزش افزوده، سرگرمی یا اطلاعاتی ارائه نمی دهند، کاربران یک وب سایت را زودتر ترک می کنند.
  3. بازاریابی تغییر کرده است. برای مدت طولانی مرسوم بود که کاربران را به طور مستقیم و تهاجمی تبلیغ می کردند و آنها را تشویق می کردند تا از طریق بازاریابی فشار وارد عمل کنند.امروزه بازاریابی کششی تقاضای بیشتری دارد. گروه هدف به سمت سایت خودتان با محتوای جذاب کشیده می شود. بنابراین تلاش برای دستیابی به مصرف کنندگان در سفر مشتری انجام می شود.
  4. ابزارهای تحلیل بهتر شده اند. با کمک داده های بزرگ، هوش مصنوعی و بهبود فنی مداوم، امکان تنظیم تجزیه و تحلیل داده های دقیق تر نیز فراهم شده است. این ارزیابی ها به تعادل دقیق تر اقدامات بازاریابی و تجزیه و تحلیل بهتر گروه هدف کمک می کند.

 

Content Marketing مدرن مبتنی بر تعریف دقیق گروه‌های هدف یا شخصیت‌ها، ایجاد محتوای با کیفیت بالا متناسب با گروه هدف و توزیع خاص گروه هدف از این محتوا در وب است. این فرآیند با ارزیابی مستمر همراه است.

 

بازاریابی محتوا در Zalando

 

در اجلاس Searchmetrics 2017 در برلین، نورمن نیلسن در مورد بازاریابی محتوا در Zalando صحبت کرد. این ارائه بینش هایی را در مورد سازماندهی بازاریابی محتوا در خرده فروش آنلاین Zalando ارائه می دهد.

 

 

چه چیزی به عنوان محتوا به حساب می آید؟

 

محتوای آنلاین عمدتاً برای بازاریابی محتوا استفاده می شود. محتوا می تواند شامل متن، تصویر یا فیلم باشد. عناصر معمول بازاریابی محتوا عبارتند از:

 

  • کتاب های الکترونیکی: این رسانه ها در بازاریابی محتوا محبوب هستند. در کتاب‌های الکترونیکی، می‌توان به یک موضوع با جزئیات پرداخت. در عین حال، این محتوا می تواند هر چند وقت یکبار که دوست دارید به اشتراک بگذارید. برخلاف کتاب‌های معمولی، پیوندهایی به محتوای اضافی نیز می‌تواند در کتاب‌های الکترونیکی درج شود.
  • راهنما: با این نوع متن بسیار محبوب، می توان به گروه های هدف بسیار دقیق پرداخت. ارزش افزوده به خودی خود ذاتی این امر است. توزیع معمولاً از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می شود.
  • وایت پیپر: مانند کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید نیز به یک موضوع اختصاص داده شده است. با این حال، معمولاً با یک جنبه جزئی با جزئیات زیاد سروکار دارد و مشکل از جمله راه‌حل مشکل را ارائه می‌کند.
  • پست های وبلاگ: چه در وبلاگ شرکتی و چه به عنوان پست مهمان در وبلاگ های دیگر، مقالات وبلاگ فرصتی را برای ارائه موضوعات به صورت تهاجمی و بحث برانگیز از دیدگاه ذهنی ارائه می دهند. علاوه بر این، کاربران این فرصت را دارند که مستقیماً با نظرات خود به محتوا واکنش نشان دهند.
  • اینفوگرافیک: این ماده بصری قادر است حتی مسائل پیچیده را به وضوح ارائه دهد. مزیت اینفوگرافیک ها این است که می توان آنها را به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در نتیجه از جلوه های ویروسی استفاده کرد.
  • مطالعات: چه مطالعات موردی انفرادی یا نظرسنجی های گسترده باشند، مطالعات عناصر بسیار خنثی و جدی در بازاریابی محتوا هستند. بسته به محتوا، شرکت ها می توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند و در گروه هدف مربوطه اعتماد ایجاد کنند.
  • خبرنامه: از ایمیل ها می توان به خوبی برای بازاریابی محتوا استفاده کرد زیرا مشترکان از قبل علاقه مند هستند. علاوه بر این، گروه های هدف را می توان با بازاریابی خبرنامه بسیار دقیق تقسیم بندی کرد.

 

 

اهداف بازاریابی محتوا

 

بازاریابی محتوا می تواند اهداف مختلفی را محقق کند، اگرچه نام تجاری معمولاً محرک آن است. اهداف به استراتژی شرکت مربوطه بستگی دارد. این اهداف همچنین می توانند بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین باشند.

 

  • برندسازی: با کمک بازاریابی محتوا، شرکت ها می توانند شهرت، دسترسی و آگاهی از برند خود را افزایش دهند.
  • افزایش در تبدیل: بازاریابی محتوا می تواند به طور قابل توجهی تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت را افزایش دهد. این باعث افزایش شانس تبدیل بیشتر می شود.
  • افزایش دید در SERP ها: بازاریابی محتوا می تواند تعداد بک لینک های دریافتی را افزایش دهد و در نتیجه رتبه کلمات کلیدی مرتبط را نیز بهبود بخشد. به این ترتیب می توان دید سئوی وب سایت ها را در نتایج جستجو به طور پایدار افزایش داد.
  • تقویت وفاداری مشتری: مشتریان موجود را می توان در دراز مدت با بازاریابی محتوا به یک شرکت گره زد.
  • جذب مشتریان جدید: با کمک بازاریابی محتوا می توان پایگاه مشتریان را گسترش داد.

            بهینه سازی موتورهای جستجو: از آنجایی که بازاریابی آنلاین با محتوای آنلاین مناسب برای گروه هدف ایده آل است، سیگنال های کاربر به طور قابل توجهی بهتر از صفحات محصول ارسال می کند. و این سیگنال ها یک فاکتور مهم رتبه بندی برای سئو هستند.

 

 

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.gd/tEIC4v

https://clck.ru/sd2W6

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/08/3.html

https://sites.google.com/view/fosdjfsdhfiosdf-sdfksifjsfs-/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/3

https://medium.com/@faheemkhatri4/3-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-9ce153f4e882

https://seo388250165.wordpress.com/2022/08/07/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

اگر درب شیشه ای دوش شما به طور غیرمنتظره بشکند چه کاری می کنید؟


اگر درب شیشه ای دوش شما به طور غیرمنتظره بشکند چه کاری می کنید؟

پس از یک روز طولانی و پر استرس در محل کار، هیچ چیز به اندازه یک دوش آب گرم خوب نیست. اما وقتی نگرانی‌ها و تنش‌های روز را از بین می‌برید، درب شیشه‌ای دوش شما به میلیون‌ها تکه کوچک تبدیل می‌شود. اصلا چطور این اتفاق افتاد؟

 

شما می توانید ظرافت طراحی حمام خود را با زیبایی درب دوش شیشه ای افزایش دهید. مجموعه ای از درهای دوش کشویی، درب دوش متحرک یا دوش شیشه ای بدون قاب راه های عالی برای نمایش دوش شیک شما هستند.

 

با این حال، مانند سایر قطعات متحرک، این درب ها نیز بدون نقص نیستند. مشکل می تواند به سادگی یک پیچ شل یا به اندازه شکستن شیشه جدی باشد.

 

z9_v3z2.jpg

امیدواریم هرگز با درب دوش آسیب دیده مواجه نشوید، اما اگر این کار را انجام دهید، مهم است که بدانید هنگام مواجهه با درب شیشه ای شکسته چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید. رفع می تواند ساده یا چیز پیچیده تر باشد. بنابراین، هنگام کار با شیشه، بهتر است به دنبال کمک حرفه ای باشید.

 

در اینجا چند دلیل برای شکستن درب شیشه ای دوش وجود دارد و اگر این اتفاق برای شما افتاد چه کاری باید انجام دهید. بهتر است بدانید در صورتی که نیاز به حمام شیشه ای داشتید شرکت زیما قادر است با مشاوره رایگان و خدمات نصب مراحل بازسازی شیشه حمام را بر عهده گیرد.

 

 

 

 

عیوب در شیشه

 

ممکن است مواردی از شکستن درهای شیشه ای خود به خود شنیده باشید. اما علت چه بود؟ در برخی شرایط، می تواند به دلیل فرآیند تلطیف شیشه باشد.

 

عیوب سولفید نیکل در شیشه می تواند باعث خرد شدن خود به خود شود. آخال ها می توانند به مرور زمان استرس را افزایش داده و ایجاد کنند، که می تواند تحت گرما یا سایر عوامل استرس زا شکسته شود. با این حال، این موارد نادری هستند که نباید مانع از نصب دوش شیشه ای در خانه شوند.

 

 

نصب نادرست

 

درهای دوش شیشه ای در صورت نصب نادرست ممکن است بشکنند. هنگامی که در را باز می کنید، اگر در جای خود محکم نباشد، ممکن است از لولاها بیرون بیفتد یا از مسیر خارج شود. قطعات آسیب‌دیده، مانند درپوش‌های لاستیکی یا دریچه‌های پایین نیز می‌توانند منجر به شکستن درب شیشه‌ای شوند.

 

به طور مرتب شیشه درب دوش خود را در zymaco.net بازرسی کنید تا از خطر شکستن خود و خانواده خود محافظت کنید. باید مطمئن شوید که پیچ‌ها و اتصالات روی قاب و سخت‌افزار ایمن هستند. حتماً لبه های درب شیشه ای خود را از نظر ترک یا بریدگی که می تواند باعث شکستن شیشه شود، بررسی کنید.

 

همچنین مهم است که درب دوش خود را به هم نزنید و از استفاده از میله حوله یا دستگیره در به عنوان یک چنگال ایمنی خودداری کنید. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است فشار بیشتری به شیشه وارد کنید و آن را ضعیف کنید.

 

 

گاهی اوقات، این اتفاق می افتد

 

استحکام کششی درب شیشه ای دوش در طول فرآیند گرمایش تغییر می کند که به آن تمپر نیز می گویند. این باعث می شود شیشه در برابر ضربه مستقیم مقاومت بیشتری داشته باشد. اما، همچنین آن را در برابر ضربه جانبی آسیب پذیرتر می کند.

 

به عبارت دیگر، اگر در شیشه ای را از کنارش بیاندازید، در یک لحظه خرد می شود. احتمالاً درب شیشه‌ای دوش خود را به طرف خود رها نکرده‌اید، اما ممکن است با استفاده عادی آسیب دیده باشد.

 

این می تواند منجر به شکستگی های جزئی شیشه شود. در حالی که یک شکستگی ممکن است یک ضربه کشنده به نظر نرسد، بسیاری از ترک‌های کوچک می‌توانند در طی روزها یا حتی ساعت‌ها ایجاد شوند و باعث شوند درب شیشه‌ای دوش شما شکسته شود.

 

عیوب، نصب نادرست و آسیب های قبلی همگی می توانند باعث شکستن درب شیشه ای دوش شما شوند. هنگام نصب یا نصب شیشه، همیشه ایده خوبی است که با یک متخصص شیشه معتبر و معتبر مراجعه کنید تا تضمین کنید که کار به درستی انجام شده و شیشه از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

 

 

آیا درب دوش شیشه ای ایمن است؟

 

به طور خلاصه بله. شیشه سکوریت شده طوری ساخته می شود که به جای تکه های بزرگ به قطعات کوچک تبدیل شود. این طراحی برای محافظت از مصرف کننده با ایجاد حداقل آسیب در صورت شکستگی است.

 

اگر به لبه صفحه دوش شیشه ای یا درب فشار وارد شود مستعد شکستگی است. اگر درب شیشه ای شما شکست، سعی کنید وحشت نکنید. برای به حداقل رساندن خطر آسیب، تا حد امکان از ایستادن روی شیشه خودداری کنید، حوله بردارید و از حمام خارج شوید.

 

به یاد داشته باشید، طراحی شیشه سکوریت طوری است که در نتیجه با کمترین آسیب شکسته شود. شیشه سکوریت نیز به دلیل فرآیند عملیات حرارتی به عنوان شیشه ایمن طبقه بندی می شود. این همان شیشه ای است که در خودرو و روی صفحه نمایش گوشی شما وجود دارد.

 

هنگامی که شیشه سکوریت ترک می‌خورد، به جای تکه‌های دندانه‌دار بزرگ، به قطعات کوچک خرد می‌شود. حتی اگر چند بریدگی و خراش جزئی داشته باشید، باز هم بهتر از احتمال سوراخ شدن توسط یک تکه شیشه تیز بزرگ است - به خصوص زمانی که زیر دوش هستید.

 

مراحل جلوگیری از شکستن درب شیشه ای دوش

 

چند مرحله وجود دارد که می توانید برای کمک به کاهش خطر نادر شکستن درب دوش خود انجام دهید:

 

  • لبه های درب دوش خود را برای هر گونه علائم آسیب به طور منظم بررسی کنید
  • روی درب شیشه ای خود فیلم ایمنی نصب کنید
  • از کوبیدن درب دوش خودداری کنید و به آرامی آن را ببندید
  • در صورت مشاهده تراشه یا ترک در شیشه، در اسرع وقت تعمیرات را انجام دهید

 

مکان آن را ثابت کنید

 

بنابراین، اگر درب شیشه ای دوش شما شکست، چه کاری باید انجام دهید؟ اگر وقتی زیر دوش می‌شکنید، حوله‌ای را بگذارید تا روی شیشه شکسته پا نگذارید. برای تمیز کردن شیشه در اسرع وقت کمک بگیرید.

 

هنگامی که توانستید از منطقه خطر خارج شوید، باید با یک متخصص تماس بگیرید. درب دوش شما قابل تعویض است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آن نیست. شیشه‌های حرفه‌ای می‌دانند که چگونه درب شما را تعویض کنند، و اگر ضمانت‌نامه‌ای برای شما وجود دارد، ممکن است هزینه‌ای برای شما نداشته باشد!

 

http://molding797.wikidot.com/blog:1401

https://gab.com/ahmedkhatrity/posts/109358302704290667

https://twitter.com/ahmedal03612913/status/1593165684758151168

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBvTcID9U-lqKsLow90pk6ObGDShFj3wNGHB_a87BW1bHJ9g/viewform

http://sns.twittermatome.mixh.jp/newsfeed/31461?ft=user&fi=7798

https://www.pinterest.co.uk/pin/1014646991037173531

https://www.crypto-city.com/profile-17683/?link-id=15608

http://y8space.com/activity-2/p/4948173/

https://sociallawy.com/story2752182/%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D8%A7

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/352223/

https://www.deshraag.org/activity/p/597232/

https://dailygram.com/index.php/profile-55910/?link-id=438441

https://www.acityexplored.com/activity/p/467562/

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/175841/

https://checkpointforarts.com/activity/p/848095/

https://bandochoi.com/activity/p/2362321/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/3318916/

 

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

محصولات برند بیوآکوا


محصولات برند بیوآکوا

فرقی نمی‌کند خانم باشید یا آقا، جوان باشید یا پیر، در هر صورت پوست، یکی از دارایی‌های شما است. اولین چیزی که در برخورد با دیگران دیده می‌شود پوست شما است. بسیاری از افراد برای داشتن پوستی شفاف و زیبا مشکل دارند؛ چرا که نمی‌توانند محصولات سازگار با پوست خود را پیدا کنند. برای شفاف سازی پوست محصولات بیشماری وجود دارند که بابت بعضی از این محصولات هزینه های سنگینی نیز متحمل می‌شوید و حتی ممکن است نتیجه دلخواهتان را نگیرید. در مقابل این موارد، محصولاتی نیز وجود دارند که هزینه‌ای مقرون به صرفه و تاثیر گذاری بالایی دارند. بیوآکوا یکی از این محصولات است.

چگونه پوست خوب داشته باشیم

پوست عالی تنها به DNA بستگی ندارد؛ در اصل عادت‌های ما و محصولات مراقبت پوستی که استفاده می‌کنیم بیشترین تاثیرگذاری را دارند. به تعداد افراد روی کره‌زمین سلیقه متفاوت در انتخاب محصولات پوستی وجود دارد. اما اکثر این افراد روی یک برند نام‌آشنا اتفاق نظر دارند و محصولات آن را توصیه می‌کنند. البته این افراد معتقد هستند که باید تمامی محصولات آرایشی و مراقب پوست خود را از فروشگاهی معتبر تهیه کنند. در ادامه شما را با یکی از پر فروش‌ترین برندهای محصولات پوستی در دنیا و یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها برای تهیه این محصولات آشنا می‌کنیم.

a5_35.jpg

بیوآکوا، نماد کیفیت و تنوع

بیوآکوا یکی از معتبرترین و پر فروش‌ترین محصولات مراقبت پوست و زیبایی در دنیا است. این محصول چینی از سال 2009 وارد بازار جهانی شد و توانست به خوبی با برندهای مطرح رقابت کند. این محصول فوق‌العاده در ایران نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفت و درصد فروش بسیار بالایی به دست آورد. یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاینی که خرید محصولات بیوآکوا را برای مصرف‌کنندگان ایرانی ممکن کرد، فروشگاه اسکین بازار است.

 این فروشگاه معتبر تمامی محصولات بایوآکوا را به صورت تک و عمده با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. مهم نیست در کدام نقطه از ایران زندگی می‌کنید، در هر زمان و مکانی که باشید می‌توانید تمام محصولات زیبایی و مراقبتی خود از این برند محبوب را از اسکین بازار تهیه کنید.

شاید با خود فکر کنید محصولات چینی نمی‌توانند توقعات شما را برآورده کنند و تاثیر چشمگیری داشته باشند. اما باید بگوییم که این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و توانسته تمامی مجوز های رسمی دنیا از جمله تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا یعنی FDA دریافت کند. این تاییدیه بالاترین مجوز در صنعت غذا و دارو در بین تمامی کشورهای دنیا است و دریافت آن نشان دهنده کیفیت بالا و اثربخشی محصولات این برند است.

 

ویژگی‌های محصولات بایوآکوا

محصولات بایوآکوا میزان اثربخشی بالایی دارند و می‌توانید با خیالی آسوده محصولات این برند را وارد روتین پوستی خود کنید. علاوه بر کیفیت بالا، تنوع زیاد محصولات تولید شده توسط این برند جهانی باعث شده تا هر کسی با هر سلیقه‌ای و با هر نوع پوستی بتواند از این محصولات استفاده کند. انواع ماسک‌های ورقه‌ای، کرم‌های شب و روز، کرم‌های کلاژن‌ساز، شامپو، صابون، نرم‌کننده، اسکراب، لوسیون، سرم طلای 24k و انواع مرطوب کننده‌ها، تنها بخشی از تولیدات این نشان تجاری هستند.

در کنار همه این موارد، قیمت بسیار مناسب محصولات بایوآکوا موجب شده هر کسی از هر قشر جامعه بتواند این محصولات را تهیه و پوست خود را به زیبایی و سلامت پوست نوزاد تبدیل کند. کافی است یکبار از محصولات این برند تهیه کنید تا نتیجه‌های اعجاب‌آور آن را ببینید.

ویژگی‌های یک روتین پوستی خوب

حفظ زیبایی، سلامتی و جوانی پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گذر زمان و بالارفتن سن، تغذیه، بیماری‌های کبدی و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، سبک زندگی و عوامل بسیار دیگری در تغییر ساختار پوست موثر هستند. هر کدام از این عوامل می‌توانند به تنهایی آسیب‌های جدی به پوست شما وارد کنند. پوست آسیب دیده سن شما را بیشتر از آنچه هست نشان می‌دهد که این امر تاثیر مستقیم بر اعتماد به نفس نیز دارد.

تنها راه‌ حل‌هایی که برای به تاخیر انداختن فرآیند پیری پوست وجود دارند، تغییر لایف‌استایل و استفاده از  روتین‌های مراقبت پوست است. برای آن که سرعت تحلیل پوست به کمترین میزان خود برسد، باید هم از درون و هم از بیرون بدن، مراقب آن باشید. تغذیه مناسب و دوری از استرس از عوامل درونی است که  بر کیفیت پوست شما تاثیر مستقیم دارد. استفاده مداوم از روتین پوستی با محصولات درجه‌یک عامل بیرونی است که تاثیر مستقیم بر شادابی و طراوت پوست شما دارد.

یک روتین پوستی برای آن که بیشترین تاثیرگذاری را بر پوست داشته باشد؛ باید با بهترین محصولات انجام شود. این محصولات باید از برند معتبری که بیشترین میزان رضایت را دارد، انتخاب شوند. یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی که حین انتخاب محصول خود باید دقت کنید، قیمت آن است. روتین پوستی نیاز به استمرار دارد و اگر این روتین اقتصادی نباشد؛ ادامه دادن آن بسیار دشوار می‌شود.

 

پوستی به شفافیت آبی اقیانوس تنها با بیوآکوا

محصولات بیوآکوا تمامی انتظارات شما را برآورده می‌سازند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب تمام آن چیزی است که برای روتین خود نیاز دارید که این موارد در تمامی محصولات بیوآکوا وجود دارند و این عاملی است که موجب جهانی شدن این برند شده است.

اما پیش از آن که برای خرید بایوآکوا اقدام کنید؛ از معتبربودن فروشگاه و اصالت کالاهای آن اطمینان پیدا کنید. البته پیدا کردن فروشگاهی با این مشخصات ممکن است دشوار باشد. خبر خوب این است که فروشگاه اسکین بازار از عرضه کنندگان معتبر محصولات مراقبتی بیوآکوا است. این فروشگاه آنلاین در طول فعالیت خود درصد بالایی از رضایت را از سمت کاربرانش کسب کرده است.

اسکین بازار به عنوان نماینده رسمی این برند به واردات محصولات بایوآکوا مشغول است. برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت اسکین بازار بروید، هر آنچه را نیاز دارید سفارش دهید و با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

خلاصه‌ای درباره باکیفیت‌ترین محصول پوستی دنیا  

پوست انسان در هرسنی و با هرجنسیتی نیاز به مراقبت دارد و این مراقبت باید مستمر باشد. مهم نیست در منزل هستید یا نه، مهم نیست باران ببارد یا خورشید بدرخشد، در هر صورت به مراقبت از پوست خود اهمیت دهید. برای پوست خود ارزش قائل باشید و بهترین محصولات پوستی را استفاده کنید.

 یکی از بهترین محصولات پوستی بازار که توانسته اعتماد افراد بسیاری از سراسر دنیا را جلب کند، محصولات بیوآکوا است. این برند مورد تایید متخصصان پوست آمریکا و اروپا است؛ پس با خیال راحت از آن استفاده کنید. فروشگاه اسکین بازار یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان محصولات این برند در ایران است که می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از آن‌ها تهیه کنید. امیدواریم مطالب ذکر شده را پسندیده باشید و روتین پوستی اقتصادی خود را تهیه کنید. اگر تجربه استفاده محصولات این برند جهانی و قدرتمند را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع واضح نیوز