گام دوم برای اجرای یک پرسشنامه آنلاین

بررسی 6 راه مهم در ایجاد یک طرح بسیار کاربردی و کاربرپسند-بخش دوم

لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی 6 گام مهم در ساخت پرسشنامه بپردازیم. رعایت این مراحل می‌تواند شما را سریعتر و دقیقتر به ساخت یک پرسشنامه آنلاین رهنمون کند. پس لطفا تک تک این مراحل را بررسی و یادداشت نموده تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید!

. لیستی از سوالات را تهیه کنید

با توجه به هدفتان لیست سوالات پرسشنامه را تهیه کنید. بهتر است تا سوالات کوتاه و ساده باشد. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به سوالات کوتاه و چند گزینه‌ای پاسخ دهند. 

تعداد زیادی سوال نپرسید و سعی کنید با حداقل تعداد سوالات به جواب‌های اصلی خود برسید.

سوالات ابهام برانگیز و نامربوط اغلب جواب‌هایی دو پهلو دارد.

در نظر داشته باشید که شرکت کننده‌ها به طور معمول مجبور نیستند به همه سوالات شما جواب بدهند.

 

3. از افراد دعوت به مشارکت کنید

راه‌های زیادی برای دعوت افراد برای تکمیل یک پرسشنامه آنلاین وجود دارد. پرسشنامه خود را در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی کنید و از افراد برای شرکت در نظرسنجی دعوت کنید. ارسال ایمیل به لیست مشترکان، ارسال پیامک، دعوت به شرکت در نظرسنجی با بنرهای تبلیغاتی در وب سایت‌ها و... همگی روش‌های موثری هستند که با توجه به هدفتان می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید. یا می‌توانید از ما بخواهید، ویفرم می‌تواند با توجه به جامعه هدف مورد نظر شما، پرسشنامه را بین افراد توزیع کند.

منبع:vform.ir

دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری

با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !


دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir

دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.

لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس ( Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.

ما دکترای فروش تیکت داریم

وب سایت ما : https://drticket.ir 

جدیدترین قیمت های ps4

جدیدترین قیمت های ps4

امروز میخوایم راجع به یه علاقه مندی جذاب که خیلیم طرفدار داره صحبت کنیم و در ادامه یه خبر خوب برای طرفدرادانش داریم.

موضوع امروز ما راجع به گیم و بازی و دغدغه هایی هست که گیمرها برای خرید و فروش کنسول های بازیشون دارن و یا حتی خرید و فروش اکانت های بازی و از همه مهمتر تورنمنت های خفنی که همشون دوس دارن شرکت کنن و ازشون باخبر بشن!!!

یه مدتیه که یه اپلیکیشن خیلی باحال اومده مخصوص گیمرها و داره بصورت تخصصی تو حوزه گیم فعالیت میکنه. اسم این اپلیکیشن گیمباز هست و شما میتونین از گوگل پلی این اپ رو دانلود کنین و همینطور از سایت گیمباز دیدن کنین.

اپلیکیشن گیمباز یه جاییه مثله دیوار اما تخصصی تر وفقط مخصوص گیمرها.

خوب حتما میپرسید یعنی چی تخصصی تر؟

گیمباز اپلیکیشنی مخصوص گیمرها است. در گیمباز شما میتوانید بدون واسطه کالای نو و یا دست دوم خود را برای فروش قرار بدید و یا تجهیزات مورد نیاز گیم و آیتم های داخلی در گیم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعی خریداری کنید.

در دیوار گیمرها میتونید از آخرین تورنمنت ها با خبر بشید و با تخفیف در آنها شرکت کنید.
در گیمباز به صورت رایگان به آگهی های تجهیزات گیمینگ ، دسترسی خواهید داشت.
اگه به دنبال اکانت شاخ فورتنایت هستین و یا اکانت بازی های دیگه به راحتی و با مناسب ترین قیمت میتونید در اپلیکیشن گیمباز با فروشنده ها در ارتباط باشید.
با نصب این برنامه از پلی استور می تونید کنسول بازی هایی مثل مثل ps4، ایکس باکس(xbox)  و نینتندو(Nintendo)  و بازی های پلی استیشن و... را برای فروش بگذارید و یا با مقایسه قیمت ها، بهترین قیمت را انتخاب کنید.
استفاده از خدمات گیمباز، مانند قرار دادن آگهی کاملا رایگان هست.
در گیمباز شما میتونید به راحتی گیفت کارت (Gift Card) برای اکانت پلی استیشن (PlayStation)، ایکس باکس (XBox) یا نینتندو(Nintendo) یا بازی های موبایل مثل کال آف دیوتی(call of duty)، کلش و یا فورتنایت(fortnite)  را خرید و فروش کنید.

شما میتوانید جدیدترین اخبار دنیای بازی و تورنمنت های گیم را از صفحه اینستاگرام گیمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال کنید.
این برنامه به شما کمک میکنید تا با کمترین هزینه همیشه به روز باشید.
اگر میخواید به قیمت کنسول بازی، قیمت ps4، قیمت پلی استیشن و قیمت ایکس باکس دسترسی داشته باشید و مطابق نیاز و هزینه خود بهترین کالا را انتخاب کنید دانلود این برنامه از پلی استور رو به شما پیشنهاد میکنم.
در بخش روبداد بازی از آخرین تورنمنت ها و مسابقات بازی های آنلاین با خبر بشید و یا از تخفیفات قرار داده شده در این دسته استفاده کنید.
اگر به تازگی وارد دنیای بازی های آنلاین شدید و میخواید به مراحل بالاتر دسترسی داشته باشین، میتونید از اکانت های بازی قرار داده شده برای فروش استفاده کنید و یا آیتم های درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسکین(skin)  و یا سکه را خریداری کنید و یا برای فروش بگذارید.
گیمباز، دیوار بازی و کنسول ویژه گیمرها است.
در گیمباز خرید و فروش آسان و با امنیت را تجربه کنید. راستی یه خبر دیگه اینکه اگر کار با گوشی برای شما دشوار هست میتونید به سایت گیمباز به آدرس برید و از این طریق به امکانات اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.
شما میتونید با استفاده از اشتراک گذاری، آگهی خود و یا آگهی های دیگر را در شبکه های اجتماعی برای دوستان خودتون ارسال کنید.
 

برخی مزایای گیمباز:

  • درج رایگان آگهی
  • دارای دسته بندی های متنوع
  • راحتی و سادگی استفاده از برنامه
  • بک برنامه تخصصی برای گیمرها
  • پرطرفدارترین برنامه خرید و فروش بی‌واسطه گیمینگ در ایران

چطور میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک مخاطب هدف خود را پیدا کنید؟

چطور میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک مخاطب هدف خود را پیدا کنید؟

il_b7.jpg

در این مقاله برخی از بهترین شیوه های بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیامک، برای دسترسی به مخاطبان هدف را معرفی میکنیم.

ارائه ارزش واقعی با کمک سامانه ارسال پیامک

از آنجا که درسامانه ارسال پیامک، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسیار شخصی دست می یابید، ارزش یک کمپین بازاریابی پیامکی بالاتر از همه چیز است.

برای مخاطبانتان ارزش قائل شوید. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتی از وبسایت شمابه دست بیاوردن که به راحتی در هر رسانه ای قابل دسترسی نیست.

ایجاد یک ارزش پیشنهادی که منحصر به فرد باشد، برای مخاطبان جذاب ترین گزینه است.

از دید مشتری به مسائل نگاه کنید.

اگر قصد دارید از سامانه ارسال پیامک به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید، در مرحله اول ر باید تلاش کنید تا مشتریان خود را درک کنید.

سعی کنید آنچه را که از شما و متون شما انتظار دارند،برای مخاطبانتان ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک ارائه پیشنهادات سودمند به  مشتریان رضایت آن ها را جلب کنید.

انگیزه هایی مثل این، باعث خواهد شد که آن ها احساس ارزشمندی کنند. از آنجایی که بازاریابی با سامانه ارسال و دریافت پیامک یک امر مبتنی بر اجازه است و کاربر باید آن را انتخاب کند،باید چنین پیشنهاد های منحصر به فردی را از طریق ارسال پیامک ارائه دهید که نتوانند آن ها را رد کنند!

احساس فوریت را با سامانه ارسال پیامک، بیان کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک به منظور ایجاد یک فوریت در متون پیامک خود، می توانید نتایج بهتر و یا اطلاعات در اسرع وقت به دست آورید.

به عنوان مثال، یک تاریخ انقضا ساده، مشترکین شما را تشویق می کنند تا سریع تر پاسخ دهند یا سریع تر عمل کنند.

در پایان پیام خود، تاریخ انقضاء را قرار دهید، “پیشنهادات به پایان می رسد در تاریخ 5 مرداد. عجله کن! ” و ببینید که این روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سریع تر عمل می کنند.

ایجاد احساس فوریت از طریق متون شما بسیار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پیامک از آنجا که شما تنها نیستید، شرکت های دیگری در صف وجود دارد که از ارسال پیامک استفاده می کنند.

بنابراین اگر شما نمی توانید حس اضطراب ایجاد کنید، پیام های شما فقط به یک دسته دیگر متون تبدیل می شوند، غیرقابل مشاهده شده و نادیده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پیامک از متون شخصی سازی شده استفاده کنید.

از آنجا که پیامک بسیار شخصی تر از یک ایمیل مستقیم است، شخصی سازی متون در سامانه ارسال پیامک باعث توجه مشترکین می شود.

مشتریان مورد نظر به طور مستقیم به آن ها پاسخ می دهند، بنابراین هر زمان که می توانید از نام مخاطبان در متن پیامک استفاده کنید.

این کار باعث میشود که یک حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس کند از طرف اجتماعی که به او اهمیت میدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بیشتر با متون مربوطه بر اساس ترجیحات خود آن ها مورد هدف قرار دهید؛ بنابراین متن شما میتواند غیر رسمی باشد تا مخاطب بیشتر احساس امنیت و راحتی داشته باشد.

از مناسبت ها برای ارتباط با مخاطبان استفاده کنید.

یک تبریک ساده میتواند به راحتی مخاطب را هیجان زده کند.

با استفاده از سیستم مدیریت مشتریان پنل های پیامکی، میتوانید با زمان بندی مشخص، در تمام مناسبت ها از این قابلیت استفاده کنید.

احساس رضایت مندی مشتریانی که در مواقع احساسی در کنارشان هستید به مراتب بالاتر است.

با احتیاط از سامانه ارسال پیامک استفاده کنید.

امروزه انواع تبلیغات هدفمند و غیر هدفمند برای افراد زیادی ارسال میشود، که اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبلیغاتی باعث ایجاد نارضایتی میشوند.

مخاطبان زیادی هستند که به محض این که متوجه میشوند که پیامکی که دریافت کردند به کارشان نمیاید، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخیره میکنند!

بزرگترین خطر برای یک کسب و کار این است که از دید مشتریان، به عنوان یک کاراکتر بی توجه به علایق و حریم خصوصی مخاطبان به نظر بیاید.

اگر از مزایای داشتن شماره تماس شخصی مشتری استفاده نادرست کنید، مطمئناً خود را در پایان خط قرار می دهید. به یاد داشته باشید بازاریابی با سامانه ارسال پیامک یک ابزار بسیار قدرتمند است که می توانید برای افزایش تعامل با مشتری و فروش استفاده کنید.

مشتریانتان را دسته بندی کنید.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسیون در نوک انگشتان ما قرار دارد. شما نیازی به سرمایه گذاری زیاد و زمان زیاد ندارید، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ریزی کنید و مدیریت کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک  میتوانید مخاطبان را به  دسته بندی های مختلف تقسیم کنید برای مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان های کشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفکیک از طریق کد پستی

پیش شماره تلفن همراه

سن و جنسیت و …

با کمک سامانه ارسال و دریافت پیامک، می توانید از روی شماره تلفن، مخاطبان را آنالیز و دسته بندی کنید و بعد از گروه بندی مخاطبان هدف به عنوان پرسونا برای آن ها پیامک ارسال کنید.

تعرفه ارسال پیامک را مقایسه کنید.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبلیغاتی بسیار کم تر از سایر روش های بازاریابی می باشد.

استفاده از سامانه ارسال پیامک و همچنین قابلیت ارسال پیامک انبوه، برای مشاغل یکی از به صرفه ترین و بسیار کم هزینه ترین ابزار برای تبلیغات کسب و کار خواهد بود.

این روش مطمئناً یکی از روش هایی است که به مراتب هزینه کم تری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد، بنابراین با فراق آسوده میتوانید سامانه ارسال پیامک برای توسعه و ارتقاءکسب وکار خود استفاده کنید.

مراحل راه اندازی و نصب پکیج

مراحل راه اندازی و نصب پکیج

Top of Form

نصب پکیج یکی از اقدامات اساسی و ضروری در راه اندازی سیستم گرمایشی در ساختمان‌های مختلف استنصب پکیج با اصول و برنامه تعیین شده برای راه اندازی تجهیزات وابسته به این سیستم بطور کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. امروزه نصب پکیج در دسته خدمات پردرخواست راه‌اندازی سیستم گرمایشی در منازل مسکونی است.

ویژگی‌های بارز و ساختار پکیج در کنار هماهنگی آن با استاندارهای جدید ساختمان سازی از دلایل اصلی پر درخواست بودن سرویس نصب پکیج می‌باشد. در این خصوص قیمت نصب پکیج تهران و همین طور فراگیری آموزش نصب انواع پکیج از مهمترین مواردی است که از سمت کاربران مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

جلوگیری از مواجهه با ایرادات مشکلات پی در پی پس از نصب این سیستم گرمایشی مستلزم به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است. بازار آنلاین خدمت از ما با فراهم آوردن یک بستر کاری مطمئن در این حوزه شرایط را برای یافتن بهترین متخصصین نصب پکیج تهران در مناطق مختلف فراهم آورده است.

 

 

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه

نگهداری موتورخانه وابسته به شرایط و تجهیزات به کار رفته با یک سری اقدامات از پیش تعیین شده و اصولی صورت می‌گیردنگهداری موتورخانه یک کار تخصصی و موثر از کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن کیفیت و عمر استفاده از تجهیزات وابسته به آن است.  

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به وضعیت و همین طور رعایت نکات اشاره شده در زمان نصب و راه اندازی بر اساس چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه تعیین می‌گردد.در هنگام اقدام به نگهداری موتور خانه و همین طور سرویس به موقع آن می‌کنند ،بیشترین مواردی که در راس انجام این کار قرار دارند به شرح ذیل می‌باشند:

 

·        چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

  • آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه 
  • تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات
  • شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه
  • نگهداری موتورخانه ها
  • تعمیرکار موتورخانه در مناطق مختلف تهران
  • تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 

 

امروزه نیاز افراد به کارگیری تعمیرکار موتورخانه کاربلد برای تعمیرات تخصصی موتورخانه به اندازه‌ای اهمیت داشته که دوره‌های آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه برگزار می‌شود.برای داشتن اطلاعات دقیق و اصولی در خصوص نحوه و هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" با نزدیک ترین شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه در تهران در ارتباط باشید.

 

قیمت تخمینی نصب پکیج تهران

نصب پیکج تهران از خدمات مورد پر درخواست برای راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی جدید بر اساس اصول تعیین شده است. علاوه بر تخصص و نصب صحیح پکیج در مناطق مختلف تهران قیمت و هزینه راه اندازی و نصب پکیج نیز از نکات مورد توجه افراد در هنگام ثبت سفارش نصب پکیج است.

 از آنجایی که قیمت نصب پکیج ایران رادیاتور با هزینه نصب پکیج بوتان تفاوت دارد، برند را می‌توان یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نصب پکیج تهران دانست. علاوه بر این مورد محل نصب پکیج و نوع پکیج نیز در هزینه نصب  و راه اندازی انواع پکیج توسط نصابان متخصص در این زمینه تاثیر دارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نصب پکیج می‌توانید از طریق تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" از تنکسین‌های نصب پکیج تهران استعلام قیمت رایگان بگیرید. یکی از اساسی ترین مراحل نصب پکیج، نحوه‌ی لوله کشی پکیج بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مراحل و نحوه‌ی لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج از مهمترین مراحل نصب این سیستم گرمایشی بوده که باید وابسته به نوع و مدل پکیج توسط افراد متخصص صورت گیردلوله کشی پکیج به علت ویژگی‌های کاربردی که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی داشته، در صدر درخواست‌های افراد قرار دارد. از مهمترین مزایای این کار می‌توان به مصرف کم گاز و برق، بازدهی بالا، سیستم ایمنی بالا و ... اشاره داشت

 

 

نصب پکیج روی دیوار، نصب پکیج زمینی و محل نصب پکیج (نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه) علاوه بر هزینه نصب پکیج بر نوع لوله کشی پکیج نیز تاثیر مستقیم دارند. علاوه بر این موارد پر اهمیت ترین نکات مورد بررسی از دید کاربران برای لوله کشی پکیج در نقاط مختلف تهران در موارد زیر خلاصه می‌شود.

 

  • هزینه لوله کشی پکیج در تهران
  • نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری
  • مراحل و هزینه لوله کشی پکیج قرنیزی
  • مزایای لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • نمونه لوله کشی پکیج با لوله سفید
  • لوازم مورد نیاز لوله کشی پکیج در مدل‌های مختلف
  • قیمت لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • و...

 

امروزه برقراری ارتباط با مجرب ترین تکنسین‌های لوله کشی پکیج برای مناطق مختلف تهران با شرایط بیان شده از طریق ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی امکان پذیر استهزینه لوله کشی پکیج تهران بر اساس متراژ و تجهیزات کاربردی در کنار مدل پکیج تعیین و توسط کارشناس نصب برآورد می‌شود.

 

هزینه‌ لوله کشی پکیج تهران

 قیمت لوله کشی پکیج تهران در ساختمان مختلف به نوع سیستم لوله کشی پکیج بستگی دارد. هزینه لوله کشی پکیج تهران وابسته به نوع پرژه می‌توان متفاوت باشد.بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته در این خصوص قیمت لوله‌کشی پکیج به عواملی مانند نوع پکیج، متراژ لوله‌ کشی پکیج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله کشی پکیج (روکار، توکار، دیواری و زمینی) و … بستگی دارد.

 

 

لوله کشی پکیج تهران از سری مراحل حساس نصب این سیستم گرمایشی بوده که اگر توسط افراد متخصص و نصابان کاربلد صورت نگیرد مشکلات زیادی را به دنبال دارد. ایجاد ناهماهنگی و بی نظمی در محیط گرفته تا تاثیر بر کیفیت و نحوه عملکرد پکیج پس از نصب از سری مواردی است که در صورت عدم رعایت اصول نصب پکیج توسط افراد با آن مواجه می‌شوید.

برای آشنایی بهتر با متخصصان و تکنسین‌های آموزش دیده در نزدیک ترین محل در تهران در اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کرده و پس از مشاهده نظریات و امتیازات کاربری افراد بهترین تکنسین را برای نصب پکیج در تهران انتخاب کرده و کار لوله کشی پکیج را به کارادن بسپارید.

 

منبع: https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1492/setting_up_and_installing_the_package