بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی همتا مووی


a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

آشنایی با سایت دانلود نرم افزار رایگان رایانه کمک


آشنایی با سایت دانلود نرم افزار رایگان رایانه کمک

 

سایت های بسیار زیادی وجود دارند که روزانه شما می توانید، نرم افزارهای مورد نیاز خود را به صورت رایگان از این سایت ها دانلود، و بر روی سیستم کامپیوتر خود نصب کنید.

اما ماهیت ایجاد سایت دانلود نرم افزار رایگان رایانه کمک با اسم رایانه دانلود  کمی متفاوت است ما صرفاً یک سایت دانلود، در اختیار شما عزیزان قرار نداده ایم.

ماهیت ایجاد این سایت بر مبنای نرم‌افزارهای کاربردی است که  این نرم افزار ها بیشترین کاربرد را در زمینه های مختلف بین کاربران دارند.

ما این سایت را طراحی و در اختیار کاربران قرار داده ایم تا شما در کوتاه ترین زمان به نرم افزارهای مورد نیاز خود، دسترسی پیدا کنید برای آشنایی بیشتر با سایت دانلود رایانه کمک از شما دعوت می کنیم که تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با کاربردی ترین نرم افزار های سایت دانلود رایانه کمک

همانطور که ذکر شد در این سایت ما تلاش کرده ایم پرکاربرد ترین نرم افزارها را برای شما جمع آوری کرده ایم، در این مقاله به چند مورد از این نرم‌افزارها اشاره می‌کنیم اما از آنجایی که نمیخواهیم در اینجا صحبت طولانی شود، شما میتوانید برای آشنایی بیشتر  با مراجعه به صفحه اصلی سایت رایانه دانلود با گروه های مختلف نرم افزار های پرکاربرد آشنا شوید.

 

s10_bmwb.png

آشنایی با نرم افزار انی دسک

همانطور که میدانید یکی از خدمات شرکت پشتیبانی کامپیوتری رایانه کمک ارائه خدمات غیرحضوری حل مشکلات کامپیوتری است برای ارائه این نوع خدمات به دو صورت عمل میکنیم.

در روش اول پس تماس کاربر با شرکت رایانه کمک کارشناس پاسخگو با شما قدم به قدم پیش می رود و به صورت تلفنی مشکل کامپیوتری که شما عزیزان را رفع می کند.

در روش دوم کارشناسان برای سرعت عمل در حل مشکلات کامپیوتری به شما عزیزان نرم افزار انی دسک را پیشنهاد می‌دهند.

با استفاده از any desk  کارشناس مورد نظر به صورت ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مشتری متصل می شود و مشکلات احتمالی به وجود آمده در کامپیوتر را رفع می کند این روش برای کاربرانی که تسلط کافی به کامپیوتر ندارند و یا می خواهند مشکل کامپیوتری آنها با سرعت بیشتری انجام شود بسیار مناسب است.

حال ما نرم افزار انی دسک را در سایت رایانه دانلود به آدرس??????ir  برای شما عزیزان قرار داده ایم.

همانطور که مشاهده می کنید آدرس سایت به صورت عددی و بسیار کوتاه است تا کاربران به راحتی بتوانند به سایت دانلود رایانه کمک دسترسی داشته باشند.

 

 نرم افزارهای ویرایش عکس

 کاربرانی که علاقمند  به ادیت (ویرایش) عکس می باشند. با دانلود نرم افزار فتوشاپ و مطالعه مقالات آموزش کامپیوتر رایانه کمک می توانند در کمترین زمان به یادگیری فتوشاپ بپردازند.

بله دقیقا درست متوجه شده اید،  ما در این سایت علاوه بر دانلود نرم افزار ها که به صورت رایگان  در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم بخشی با عنوان وبلاگ در نظر گرفته ایم که در  این بخش آموزشهای کاربردی نرم افزارهای موجود در سایت نیز برای شما عزیزان قرار داده شده است.

شما می توانید با استفاده از این مقالات آموزشی به راحتی با نرم‌افزارهای کاربردی آشنا شوید.

 

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری

 یکی از بخش های بسیار جذابی که در سایت رایانه دانلود برای شما عزیزان قرار داده ایم بخش دانلود بازی های کامپیوتری ما در این بخش سعی کرده ایم تمامی بازی های کامپیوتری  را به صورت رایگان جمع آوری و در اختیار کاربران قرار دهیم .

شما عزیزان می توانید بهترین و جدیدترین دانلود بازی کامپیوتر با کرک آنها را در این سایت دانلود کنید.

پیشنهاد ما به کاربران رایانه کمک خرید لایسنس اورجینال نرم افزار های کاربردی  و بازی ها است اما با توجه به تحمیل تحریم های ظالمانه علیه کاربران کامپیوتری ایرانی برای مقابله با این تحریم ها ما تلاش کرده ایم بهترین پکیج  این بازی ها و نرم افزار ها را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

بازی های از قبیل بازی های از قبیل  death stranding و mafia remake  و pes 2021 از پرطرفدار برترین بازی ها محسوب می شود که هم اکنون در سایت دانلود به صورت رایگان و به روز در اختیار کاربران رایانه کمک قرار داده شده است

 

نرم افزار های ویرایش فیلم و صدا

بسیاری از کاربران رایانه کمک روزانه با نرم افزار های ویرایش فیلم و صدا سرکار دارد یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها نرم افزار ضبط فیلم از روی صفحه دسکتاپ و یا حتی گوشی موبایل است ما در این قسمت برای شما عزیزان هم دانلود نرم‌افزارهای پیچیده تر و سنگین تر مانند کمتازیا را قرار داده ایم هم نرم افزار های سبک تر مانند بی بی فلش برای کاربران قرار داده شده است.

در سری  نرم افزارهای حرفه ای تر برای ادیت فیلم و صدا می‌توانیم نرم افزارهای پریمیر ، ادوبی ادیشن ، ادوبی افتر افکت را نام ببریم که به صورت رایگان همراه با سریال فعال ساز برای شما عزیزان در این سایت قرار گرفته است.

 

نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات

یکی از سری نرم افزارهای بسیار پرکاربرد که  بسیاری از کاربران ما روزانه از آن استفاده می کنند نرم افزارهای بازیابی اطلاعات یا نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات است.

خیلی از مواقع  کاربران به صورت عمدی یا سهوی فایل بسیار مهمی را از روی کامپیوتر خود حذف می کند، یا حتی ممکن است این حذف اطلاعات در پی حمله بدافزارها و ویروس‌های کامپیوتری رخ دهد.

در چنین شرایطی کارشناسان شرکت خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات تا حدود بسیار زیادی اطلاعات کاربران را بازیابی می کنند.

علاوه بر اینکه  این نرم‌افزارها در سایت برای شما عزیزان قرار داده شده است ،کاربران می توانند طی تماس تلفنی با شرکت رایانه کمک به بازیابی اطلاعات  و همچنین یادگیری استفاده از نرم افزار های بازیابی اطلات بپردازند.

 

سری نرم افزارهای نصب درایور

روزانه با وارد شدن سخت افزارهای جدید و به روز رسانی های مکرر ویندوز معمولاً کاربران ما با مشکل نصب درایور از جمله نصب درایور کارت گرافیک، نصب درایور مادربرد و یا حتی مشکل نصب درایور صدا و کارت شبکه رو به رو می شوند.

ما برای راحتی کار کاربران رایانه کمک نرم افزارهای نصب درایور به صورت آنلاین و حتی آفلاین را در سایت رایانه دانلود قرار داده ایم.

بنابراین در صورتی که ویندوز خود را تعویض کرده‌اید و درایور سخت افزار مورد نظر را  پیدا نمی کنید می توانید از این نرم افزارها استفاده کنید.

حتی اگر ویندوز شما به روز رسانی شده است و برخی از درایور های شما به درستی کار نمیکند این نرم افزار های نصب درایور میتواند این مشکل کامپیوتر را حل کند.

 

مطالب آموزش کامپیوتر در بخش وبلاگ

همانطور که ذکر شد ما بخشی با عنوان وبلاگ در اختیار کاربران قرار داده ایم که علاوه بر آموزش بسیاری از نرم افزار های موجود در سایت، آموزش حل بسیاری از مشکلات کامپیوتری در این بخش برای شما عزیزان گنجانده شده است.

به عنوان مثال یکی از مشکلات کامپیوتری که کاربران روزانه با آن برخورد می کنند مشکل به هم ریختگی زیرنویس فیلم است  شما عزیزان میتوانید با استفاده از این لینک مشکل را به راحتی برطرف کنید.

همچنین بیش از??? مقاله آموزشی دیگر برای شما عزیزان قرار داده شده است که با مطالعه این مقالات بسیاری از مشکلات کامپیوتری را به تنهایی قادر به رفع و رجوع هستید.

با پیشرفت تکنولوژی همه ما کارهای روزانه خود را  با سیستم های کامپیوتری و گوشی های هوشمند انجام می دهیم  و دانلود و نصب و آشنایی با  نرم افزارهای مختلف از نیاز های اساسی ما محسوب میشود.امیدواریم توانسته باشیم با ایجاد این سایت یکی از نیازهای روزانه کاربران را را برطرف کنیم.

منبع : gamefa.com

وب 3 چیست ؟ آشنایی با آن


وب 3 چیست ؟ آشنایی با آن

فناوری وب 3 نسل جدید اینترنت است که نسبت به وب نسخه 2 تغییرات چشمگیری داشته است. ارائه یک تعریف واحد برای وب 3 کار آسانی نیست؛ زیرا این فناوری هنوز به فاز اجرا نرسیده است. به طور خلاصه می‌توان این فناوری را جدیدترین شکل اینترنت دانست.

این فناوری به شکل مجموعه‌ای از استانداردها است که در فضای وب نیز پیاده سازی شده است. در نسل اول وب به مفهومی به نام تعامل پرداخته نشده بود؛ اما نسل دوم با معرفی برخی از شبکه‌های اجتماعی نیز تحول عظیمی به راه انداخت.

درست زمانی که تمامی مردم در این فکر بودند که همه چیز به اوج خود رسیده است؛ نسل سوم وب یا همان وب 3 از راه رسید.

از آن جایی که مفهوم وب 3 برای افراد زیادی ناشناخته است؛ در این بخش از ایران متا به معرفی آن پرداخته‌ایم.

وب 3، آینده اینترنت

s10_9tdu.png

 

با نگاهی به تاریخچه اینترنت به این موضوع می‌رسیم که اینترنت، به سمت هوشمندتر شدن در حال حرکت است. در ابتدا نیز داده‌ها به صورت ایستا در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، کاربران توانستند با آن داده‌ها به صورت پویا در تعامل باشند. در حال حاضر تمام این داده‌ها توسط الگوریتم‌ها برای آشنایی با وب نیز استفاده می‌شود. با استفاده از وب 3 انسان و کسب و کارها همگی می‌توانند اطلاعات و کار خود را بدون واسطه با شرکای خود در هر جای دنیا تبادل کنند. انقلاب مهمی که توسط وب 3 شکل گرفته است؛ این است که برای همکاری در سطح جهانی به حداقل اعتماد نیاز است. این فناوری حرکتی جدید به سوی اعتماد غیرمستقیم را آغاز کرده است. پرداخت‌های لحظه‌ای با گردش اطلاعات و انتقال مطمئن آن از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

در مجموع وب 3 آمده است که دنیای غیرمتمرکز با حذف واسطه را بسازد؛ به طوری که بلاک چین قرار است تمامی ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر دهد.

مزایای وب 3

با توجه به این موضوع که بسیار زود است که در خصوص مزایا و معایب وب 3 با قاطعیت صحبت کنیم در ادامه به برخی از ویژگی‌های بارز آن اشاره می‌کنیم.

حفظ مالکیت اطلاعات کاربران: درواقع کنترل کامل اطلاعات نیز در اختیار خود کاربر قرار دارد و مطابق با صلاح دید خود می‌تواند آن‌ها را اشتراک گذاری کند.

غیرمتمرکز بودن :با حذف نهادهای کنترل کننده اطلاعات کاربران و یا سانسور آن‌ها وجود نخواهد داشت.

اجرای برنامه‌ها بر روی تمام دستگاه‌ها: در حال حاضر بسیاری از برنامه‌ها قابلیت اجرا بر روی تمام سیستم‌ عامل‌ها را ندارند؛ وب 3 این امکان را فراهم می‌کند تا بدون توجه به نوع دستگاه قابلیت اجرای سخت افزارهای مختلف را داشته باشد.

رفع نیاز کاربران: با اتصال محصولات بیشتر به اینترنت، مجموعه بزرگی از داده‌ها جمع‌آوری می‌شوند. با جمع‌آوری آن، اطلاعات دقیق‌تری برای رفع نیاز کابران فراهم می‌شود.

اینترنت نسل سوم و بلاک چین

برخی از افراد به اشتباه بلاک چین را پلتفرمی برای انتقال ارزهای دیجیال می‌دانند. این درحالی است که بلاک چین یکی از تکنولوژی‌های موجود برای وب غیرمتمرکز است. با توجه به ویژگی‌های مختلف بلاک چین، این شبکه بهترین بستر برای تبادل اطلاعات به شکل همتا به همتا نیز است.

در آخر باید به این موضوع اشاره داشت که درست است وب 3 به ارتقا و تکامل نرسیده است؛ اما تا این لحظه عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

آشنایی با دوربین مداربسته خودرو


آشنایی با دوربین مداربسته خودرو

 

 

استفاده از دوربین مداربسته خودرو هایک ویژن در وسایل نقلیه عمومی و خصوصی می تواند امنیت این وسایل و مسافران آنها را تا حد زبادی تامین کند. با وجود دوربین مداربسته خودرو، کاربران این امکان را می یابند تا بر روی وسیله نقلیه خود یک سیستم نظارتی کامل و مستقل داشته باشند. در اصطلاح به این نوع از دوربین های مداربسته mobile cameras گفته می شود. کاربرد این دوربین ها اغلب در کسب و کارهایی است که با وسایل نقلیه سر و کار دارند از جمله حمل و نقل عمومی، سرویس مدارس و … . گاه در این کسب و کارها حوادثی رخ می دهد که ضرورت وجود سیستم مداربسته را برای ثبت جزئیات حادثه افزایش می دهد. به عنوان مثال فرض کنید که در خودرو خود در حال رانندگی هستید و با وجود اینکه در حین رانندگی به تک تک قوانین رانندگی  عمل می کنید اما ناگهان با خودروی دیگری تصادف می کنید. در این هنگام چنانچه راننده مقابل از صحنه تصادف فرار کند و شما نتوانید شماره پلاک آن را یادداشت نمایید هیچ مدرکی برای شکایت و گرفتن خسارت خود نخواهید داشت. در چنین شرایطی وجود دوربین مداربسته خودرو هایک ویژن می تواند کمک بزرگی برای ثبت وقایع رخ داده باشد.

 

 

کاربرد دوربین مداربسته خودرو در سیستم حمل و نقل عمومی

با توجه به اینکه پاسخگویی سریع و مناسب به حوادث عمدی و یا غیرمترقبه از ضرورت بالایی برخوردار است وجود دوربین مداربسته خودرو جهت حفظ ایمنی در سیستم حمل و نقل عمومی بسیار ضروری است.  همچنین، وجود این سیستم می تواند برای تامین سفری امن برای مسافران و وسایل همراه آن ها بسیار کمک کننده باشد. برای تجهیز این وسایل نقلیه می توان از هر دو نوع دوربین HDTVI و تحت شبکه استفاده نمود.

 

  • توربو HD

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راهکار ها در کنار داشتن تصاویری با کیفیت بالا استفاده از دوربین هایک ویژن توربو  است. از دیگر تجهیزات مورد نیاز می توان به صفحه نمایش مناسب برای مشاهده تصاویر و یک دستگاه ضبط کننده برای ضبط و مدیریت تصاویر اشاره نمود.

 

  • تحت شبکه

دوربین هایک ویژن تحت شبکه  به خوبی می توانند فضای داخلی و خارجی وسیله نقلیه را پوشش داده و تصاویری با کیفیت HD ارائه دهند. در کنار این دوربین ها دستگاه های ضبط کننده 4 یا 8 کاناله می تواند سیستم را کامل کند. با توجه به اینکه وسایل نقلیه اغلب در حال حرکت هستند بنابراین یکی از مشکلات پیشروی دوربین مدار بسته خورو تکان ها و لرزش هایی است که بر اثر این حرکت به آن وارد می شود. این امر موجب کاهش کیفیت تصاویر می شود. اما با وجود تکنولوژی Anti-vibration که هایک ویژن برای این دسته از محصولات خود در نظر گرفته این مشکل تا حد زیادی از بین می رود.

 

 

انواع روش های نصب دوربین مداربسته خودرو

 

  • نصب در فضای داخلی

می توانید دوربین مداربسته خودرو را در فضای داخلی وسیله نقلیه نصب نمایید. این روش می تواند روش امن تری باشد زیرا دوربین از دسترس افراد خارج است. حتی می توانید آن را طوری نصب نمایید که از دید مخفی باشد و فرد خرابکار از وجود آن با خبر نگردد.  برای نصب دوربین مداربسته خودرو می توانید از تجیزاتی استفاده نمایید که با باتری کار می کنند. همچنین همچنین می توانید با اتصال به برق خودرو نیز انرژی الکتریکی مورد نیاز دوربین ها و دستگاه و ضبط و … را تامین نمائید. اما اشکال عمده ای که در این روش وجود دارد این است که شیشه ماشین مانع از رسیدن نور IR دوربین به خاارج از ماشین و رسیدن ه سوژه می شود. بنابراین نصب در داخل خودرو برای تصویربرداری در شب مناسب نخواهد بود.

 

  • نصب در فضای خارجی

نصب دوربین مداربسته خودرو در فضای خارجی باعث می شود تا بهترین پوشش تصویر را داشته باشید. و از انجایی که دیگر مشکل تابش نور IR مانند روش اول در میان نیست می توانید از دوربین های دید در شب نیز استفاده کنید و حتی در شب نیز تصاویر با کیفیتی داشته باشید.

 

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2423g0-iw/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2745fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2763g0-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16f1t-it1/

 

بهترین برند های دوربین مداربسته


بهترین برند های دوربین مداربسته

سالیان زیادی است که استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های مختلفی همچون فروشگاه ها، خانه های شخصی، پارک ها و … امری رایج است. در حال حاضر، با توجه به نصب آسان و قیمت های مناسب،  نصب دوربین مدار بسته به طور فزاینده ای تبدیل به انتخاب اول اماکن و سازمان های مختلف برای ایجاد امنیت بیشتر شده است. امروزه دوربین های امنیتی تبدیل به یک جزء کلیدی در سیستم های امنیتی خانگی شده اند. و در بسیاری از برندهای مختلف با بسیاری از ویژگی های متنوع تولید می گردند. که این امر منجر شده تا انتخاب دوربین مدار بسته مناسب از میان این برندهای مختلف برای کابران دشوار گردد. مطلب زیر اطلاعاتی را در مورد برند های مختلف جهت یافتن بهترین دوربین مدار بسته متناسب با نیاز مصرف کننده و کاربری های مختلف ارائه می دهد.

برندهای اصلی و برندهای متفرقه

متاسفانه یکی از مشکلات رایج در بازار فروش دوربین های مدار بسته گسترش برند های فیک و بعضا تقلبی است که انتخاب را برای مشتریان دشوار می نماید. به همین جهت در مطلب زیر سعی کرده ایم که بهترین برند های معتبر و با کیفیت دوربین مدار بسته را در اختیار خواننده گرامی قرار دهیم.

 

 

 

هایک ویژن

دوربین هایک ویژن متعلق به کشور چین است و از جمله برندهای مطرح در سطح جهانی در زمینه فروش دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی و حفاظتی است. به دلیل قیمت مناسب این محصولات و همچنین کیفیت بالای آن از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار است. دوربین مداربسته هایک ویژن پرفروشترین برند دوربین مدار بسته در داخل ایران است که در بسیاری از اماکن از جمله بانک ها و مراکز دولتی بزرگ، ایستگاه های مترو و … استفاده می گردد.شرکت Hikvision در حال حاضر بیش از 20.000 کارمند دارد که بیش از 9300 نفر از آنها مهندسین بخش تحقیق و توسعه هستند. مرکز اصلی تیم تحقیق و توسعه در شهر هانگژو چین مستقر است. در سطح جهانی نیز این مراکز تحقیق و توسعه در شهرهای مونترال کشور کانادا و سیلیکون ولی در ایالت کالیفرنیا در شمال آمریکا مستقر هستند.

هایک ویژن در ایران دارای نمایندگی رسمی است. بنابراین بهتر است برای خرید محصولات آن به نمایندگی هایک ویژن مراجعه نمائید.”

 

 

اکسیس (Axis)

اکسیس یک شرکت سوئدی است که در زمینه تولید انواع دوربین مداربسته تحت شبکه و نرم افزار های مربوط به آن فعالیت می کند. کیفیت محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از جمله شرکت های بزرگ در تولید دوربین مدار بسته است. مدل کسب و کار شرکت Axis باعث شده تا به عنوان پیشرو در بازار جهانی دوربین های مدار بسته شبکه مطرح شود. و در حال نیز در حال توسعه محصولات تحت شبکه و تجهیزات مربوطه برای گسترش استفاده از دوربین های IP است.

 

 

پاناسونیک (Panasonic)

شرکت پاناسونیک سکیوریتی در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و مدار بسته فعالیت می کند و از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک است. کیفیت محصولات تولیدی این شرکت بسیار بالاست و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مداربسته در جهان محسوب می وشود. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

 

 

بوش (Bosch)

شرکت Bosch Security از زیرمجموعه های شرکت بوش است و در زمینه تولید سیستم های امنیتی مداربسته فعالیت می کند. این شرکت نیز از جمله شرکت های مطرح در زمینه تولید تجهیزات مدار بسته در جهان است. محصولات این شرکت شامل دوربین های مدار بسته آنالوگ، شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مربوط با سیستم های مدار بسته است.

 

 

 

 

ویووتک (Vivotek)

برند ویووتک متعلق به کشور تایوان است که از جمله برنده ای شناخته شده در بازار داخلی محسوب می گردد. این شرکت در سال 2000 فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم های مداربسته آغاز نمود. فعالیت این شرکت در زمینه دوربین های مدار بسته تحت شبکه است. همچنین این شرکت سعی دارد تا محصولات خود را مطابق با استانداردهای زیست محیطی تولید کند و محصولات آن دارای گواهینامه استاندارد مربوط به محیط زیست، تحت عنوان ویووتک سبز هستند.

 

 

 

ژئو ویژن (GeoVision)

برند ژئوویژن نیز از جمله شرکت های تایوانی است که در زمینه تولید دوربین های مدار بسته شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

 

آویژیلون (AVIGILON)

شرکت کانادایی است که در زمینه تولید و فروش تجهیزات مدار بسته فعالیت میکند. تنوع محصولات تولیدی این شرکت بالا است و شامل محصولاتی از جمله دوربین های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

 

 

 

 

موبوتیکس (MOBOTIX)

موبوتیکس یک شرکت آلمانی  که در زمینه تولید سیستم های امنیتی، حفاظتی و مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل سیستم های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

 

 

ای وی تک (AVTECH)

یکی دیگر از شرکت های تایوانی فعال در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شرکت ای وی تک است. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته آنالوگ و شبکه و تجهیزات جانبی می شود.

 

 

 

زیمنس (Siemens)

زیمنس یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی فعالیت می کند. این شرکت نقش زیادی در بازار دوربین مداربسته در جهان ندارد اما محصولاتی آن مناسب برای کاربری های خاص است.

 

  1. https://hiktejarat.com/product/ds-7732ni-k4/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربین-بولت-2-مگاپیکسل-تحت-شبکه-هایک-ویژ/
  1. https://hiktejarat.com/school_video_surveillance_guide/
  1. https://hiktejarat.com/product/tl-sg1016-سوئیچ-16-پورت-tp-link/